monique Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har i det siste hatt mye kløe på huden. Spes på pannen. Huden føles veldig irritert.Blir rødt og det klør. Jeg skjønner ikke helt hvorfor.Og jeg har også fått en del kviser. Huden føles også tørr. har begynt å bruke apobase for å se om det hjelper. Brukte egentlig krem for fet hud. Noen som vet hva det kan være?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Huden kan klø rett og slett bare fordi den er tørr. Kjøp deg heller en god fuktighetskrem for ansiktet, jeg tror Apobase kan bli litt for mye av det gode. Har du prøvd jojobaolje?
Gjest Deception Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Apobase er bare fett, og vil ikke hjelpe hvis huden trenger fuktighet. Jojobaolje eller mandelolje kan bøte på problemet, i tillegg til en krem som gir fuktighet.
Lola83 Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Smør inn huden med et tykt lag med honning tre genger i uken.. Som en maske. Vask av etter 30 minutter med varmt vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå