Gå til innhold

100% frukt/bær

Anbefalte innlegg

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Blitt helt hekta på Solo Smoothie og de juicene i sånne plastflasker med 100% bær/frukt. Nam nam, mye bedre enn brus! Men så er det litt dyrere da :frustrert:

Noen som vet om noen rimeligere varianter, eller at det kommer i større flasker/kartonger?

Eller om man kan lage noe selv? Men det blir vel uansett dyrere å kjøpe inn alt av bær og frukt

Jeg syntes den ekte bær/frukt smaken er kjempegod, og det hadde vært fint å drikke det som en del av 5 om dagen (eller er det 6?). For jeg er skikkelig dårlig til å spise frukt/bær, syntes ikke det smaker like godt som når man drikker det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett i gang og lag det selv! Kjempegodt! Blir ikke dyrere, og kan mer enn gjerne inngå som en eller to av de fem. Ut fra ingrediensene du putter i smoothien, velger du selv hvor dyr den blir.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Noen som har oppskrift på smoothie? Jeg har minimalt med kjøkkenutstyr, så det er desverre begrensa hva jeg kan lage av fancy greier. Hvis man lager smoothie, hvor lenge kan den oppbevares (tenkte hvis jeg lager mye på en gang)?

Skrevet

Hvis du har en blender eller stavmikser (trenger ikke være dyr) kan du bare putte oppi det du vil, kjempeenkelt og ikke minst vanvittig godt. Smoothieoppskrifter finner du overalt på sånne mat-sider.

Er nok neppe noen bra idé å lage mye av gangen og ha stående, tror det blir surt ganske kjapt. En dag eller to går vel greit, men vi vet vel hvor apetittelig oppskjærte epler og bananer blir etterhvert :sprettoy:

Skrevet

Mye bedre å lage selv ja. Kjøp deg en grei blender, frosne bær, bananer og juice og sett igang.

Det er så fort gjort å lage at det er ikke vits i å lage my på en gang. Har faktisk ikke gjort det noen gang, men kan tenke meg at det ikke smaker like godt dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...