Gå til innhold

Er det noen som kan anbefale

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hei :vinke:

Som overskriften sier så lurer jeg på om noen av dere kan anbefale meg noen skikkelige sippefilmer? Gjerne noe skikkelig klissete, romantiske greier :ler:

Hvilke filmer har dere grått skikkelig av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broene i Madison County!

Ingen over, ingen ved siden. Hulker liker mye hver gang jeg ser den. :grine::grine::grine:

Skrevet

Walk the line (om Johnny Cash), veldig rørende! :grine:

Skrevet

Den engelske pasienten, får meg til å sippe hver gang den går på tv. Og jeg sipper ellers ikke til filmer.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Hvis du mener skikkelige romantiske, triste filmer, så har jeg ikke grått så mye av dem. Dvs. bortsett fra Titanic og Romeo & Julie på ungdomsskolen :ler:

Jeg har f.eks. grått av filmer som "Mitt liv som hund" og "Lilja 4ever". Men det er jo ikke akkurat fordi det er så romantisk...

Skrevet
Broene i Madison County!

Ingen over, ingen ved siden. Hulker liker mye hver gang jeg ser den. :grine:  :grine:  :grine:

Helt enig. Den er rett og slett bare helt forferdelig trist og rørende. To fantastiske skuespillere i flott samspill... veldig bra film!

Skrevet

"Legends of the falls" eller "Lidenskapens pris", som den heter på norsk. Skikkelig sippe-film!

Kommer ikke på noen flere i farta, synes jeg alltid sitter og griner til filmer jeg.. :sjenert:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Hvis du mener skikkelige romantiske, triste filmer, så har jeg ikke grått så mye av dem. Dvs. bortsett fra Titanic og Romeo & Julie på ungdomsskolen :ler:

Jeg har f.eks. grått av filmer som "Mitt liv som hund" og "Lilja 4ever". Men det er jo ikke akkurat fordi det er så romantisk...

Hehe.. Kan godt være andre rørende filmer også.. :)

Skrevet

Jo!

"Gladiatoren" er en knallbra film, og jeg griner alltid på slutten.

Gjest Gjest_bulla_*
Skrevet

Sippefilm nr 1 er "Flaskeposten" med bl.a Kevin Kostner, og "Broene i Madison County" en god 2'er. :grine:

Skrevet (endret)

Shadowlands! Les min omtale av filmen her.

The Color Purple

Bridges of Madison County

All That Heaven Allows

My Girl

Titanic

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Skriver under på "Den engelske pasienten", også gråt jeg masse av "Good Bye Lenin!". Masse!

En grineklassiker fra barndommen er "The Outsiders". (Stay gold, Ponyboy!)

Skrevet

Og Brokeback Mountain. Selv ikke antidepp duger da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...