Gå til innhold

damer i sykepleier uniform

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

etter at en venn av meg havnet på sykehus måtte jeg og tre kamerater besøke han på sykehuset. Jeg ble skikkelig forundret over hvor tente disse gutta ble over å gå inne påsykehuset. JEG la jo merke til at de så noe ekstremt på de stakkars sykepleierne. Hadde følt meg temlig ille til mote om jeg hadde væt i deres situasjon.

Nå er det jo ikke bare mne kamerater som liker sykepleier uniform. irker som at dette er ett normalt fenomen.

Men hvorfor? kan noen svare meg på hvorfor de hvite kjedlige tildekkede sykepleieruniformene , uten utringning, og trauste sandaler plutselig skal bli så sexy???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei!

etter at en venn av meg havnet på sykehus måtte jeg og tre kamerater besøke han på sykehuset. Jeg ble skikkelig forundret over hvor tente disse gutta ble over å gå inne påsykehuset. JEG la jo merke til at de så noe ekstremt på de stakkars sykepleierne. Hadde følt meg temlig ille til mote om jeg hadde væt i deres situasjon.

Nå er det jo ikke bare mne kamerater som liker sykepleier uniform. irker som at dette er ett normalt fenomen.

Men hvorfor? kan noen svare meg på hvorfor de hvite kjedlige tildekkede sykepleieruniformene , uten utringning, og trauste sandaler plutselig skal bli så sexy???

Det er ikke godt å si. Sikkert noe av samma greia som at jenter syns de stygge, grønne militæruniformene er fine... Har aldri forstått hvorfor folk liker uniformer i det heletatt :forvirret:

Skrevet
hei!

Hvilket sykehus er det du har vært på? Nå går jo sykepleierne i vide bukser og skjorter og helsesko. Tror du fantaserer deg tilbake til de kjoleuniformene som ble brukt for i tida. Har aldri hørt om at noen tenner på det arbeidsantrekket de bruker nå. Uansett er det vel ikke noe å føle seg ille til mote for at man tenner på noe?

Gjest graceland
Skrevet

Det er vel noe med det at de får hjelp av damer som bøyer seg over dem? Sykepleieruniformen er jo ikke akkurat så heit.

Skrevet
:ler: Og jeg som følte meg som en potetsekk i uniformen min!
Skrevet

Jeg aner ikke hva det er med sykepleier-uniformen, men jeg tror de fleste tenner på kjolevarianten som ikke brukes nå lengre..

X-n min gnålte om at sykepleierene er sååå sexy, så jeg tok med meg en uniform hjem fra sykehuset (jeg jobbet der, da) og tok den på når jeg kom hjem. Han lurte på hva faen jeg hadde på meg, og jeg svarte at det var den sexy sykepleier-uniformen. Han liker ikke den uniformen likevel.

Skrevet
Jeg aner ikke hva det er med sykepleier-uniformen, men jeg tror de fleste tenner på kjolevarianten som ikke brukes nå lengre..

X-n min gnålte om at sykepleierene er sååå sexy, så jeg tok med meg en uniform hjem fra sykehuset (jeg jobbet der, da) og tok den på når jeg kom hjem. Han lurte på hva faen jeg hadde på meg, og jeg svarte at det var den sexy sykepleier-uniformen. Han liker ikke den uniformen likevel.

:ler::ler:

Skrevet
Det er vel noe med det at de får hjelp av damer som bøyer seg over dem? Sykepleieruniformen er jo ikke akkurat så heit.

Tror du de som var på besøk fikk hjelp til noe? Neppe.

Skrevet

Og veldig mange menn har en greie med at de tenner omtrent bare de hører ordet "sykepleier". Tro det kanskje kan ha noe med forventninger om omsorg, kjærlig stell, myke, hensynsfulle hender og et ømt blikk rettet kun mot dem....

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

jeg skrev jo ingen steder at sykepleieruiformen var sexy. Det var på sykehuset i stavanger og damene trasket rundt i store usexy uniformer.

Lurte kanskje også på om det kunne være at mannfolka liker tanken på at det er ett omsorgsyrke, og at de faktisk redder liv...

:forvirret::forvirret:

eller at de rett og slett liker uniformer slik noen jenter liker brann, politi og militær uniform..

Skrevet

Sykepleierbuksene er jo litt gjennomsiktige i rompa, da... Kanskje det er det?

Sikkert mange mannfolk som ikke skjønner greia med brannmannuniform heller - jeg skjønner det nesten ikke selv, men det er bare SÅÅÅ sexy!!!! :sikle:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Dessuten er de sykepleieruniformene man enten har sett på film eller kan kjøpes enten på nettet eller i et par småspenstige butikker i større byer av en noe annen karakter. Gjerne kort-korte skjørt, en topp med solid utrigning, nettingstrømper etc. etc.

Og - ja - det kan jeg faktisk tåle (selv om jeg har andre favoritter da :sjarmor: )

Skrevet
Dessuten er de sykepleieruniformene man enten har sett på film eller kan kjøpes enten på nettet eller i et par småspenstige butikker i større byer av en noe annen karakter. Gjerne kort-korte skjørt, en topp med solid utrigning, nettingstrømper etc. etc.

Og - ja - det kan jeg faktisk tåle (selv om jeg har andre favoritter da :sjarmor: )

Gorgonzola: kan ikke du fjerne de vedleggene som alltid henger på innleggene dine. Har du dårlig selvtillit ?

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Gorgonzola: kan ikke du fjerne de vedleggene som alltid henger på innleggene dine. Har du dårlig selvtillit ?

NEI!!!

Da vil jeg få dårlig selvtillit skjønner'u :frustrert:

Skrevet
(selv om jeg har andre favoritter da :sjarmor: )

JA, JA! Tell us! Jeg vil også vite!

:hoppe:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
JA, JA! Tell us! Jeg vil også vite!

:hoppe:

Hey baby, alt for deg :sjarmor:

Kommer senere, travelt nå.

PS! Lekker signatur du har foressten........ ;)

Skal vi dele en Rioja en kveld å utdype den der? :kyss:

Skrevet
Hey baby, alt for deg  :sjarmor:

Kommer senere, travelt nå.

PS! Lekker signatur du har foressten........ ;)

Skal vi dele en Rioja en kveld å utdype den der? :kyss:

Hva er Rioja?

Utdyper gjerne... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...