Elbereth Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Ønsker meg et par støvletter til skjørt og korte bukser. På den lokale skobutikken har de ingen som passer, og det er så frustrerende! Dere med fotballegger, hvor finner dere lange støvletter med god vidde i skaftet?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 jeg har kjøpt noen med snøring som jeg slakket på snøringen så jeg fikk de igjen. hos josefssons.ps kjøp 1 nr for stor ,de er små i nr.
Elbereth Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 Takk for tips, skal sjekke dem ut. Har ikke bare fotballegger, men må ha str 41 i sko også...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har også kjøpt noen med snøring, det funker bra, Storsko.no og duoboots funker også.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 her kan du "designe" størrelsen: http://duoboots.com/
Impala Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har ett par fra Gabor som kommer i en utgave som er ekstra vid i leggen
Eliza Doalot Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har kjøpt noen støvletter som skobutikken har blokket ut for meg. Støvletten må være i ekte skinn, da. Har også fått tips om at skomakere kan sette inn en kile med sånt "strikk-stoff". Det har jeg ikke prøvd selv da.
pellegrino Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Har såkalte fotballegger selv, men finner alltid støvletter på "skoby". Ikke alle støvlettene der er lagt vide, men siden de har så enormt stort utvalg er det alltid noen som passer (og som er fine). Ellers er det ikke uvanlig at skobutikkene tilbyr utblokking, de øsker seg jo salg vet du. Lykke til.
pellegrino Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 "Den grønne sko" annonserer dessuten med at de har sko til både fotball-legger og pipestilker.
Krista83 Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Har såkalte fotballegger selv, men finner alltid støvletter på "skoby". Ikke alle støvlettene der er lagt vide, men siden de har så enormt stort utvalg er det alltid noen som passer (og som er fine). Ellers er det ikke uvanlig at skobutikkene tilbyr utblokking, de øsker seg jo salg vet du. Lykke til. ← Må bare si at jeg var på skoby i dag og fant ikke et eneste par med sko jeg likte så godt at jeg kjøpte noe. Og da gikk jeg inn fordi jeg trengte sko...
Gjest Lea Skrevet 10. oktober 2006 #11 Skrevet 10. oktober 2006 Din Sko har som regel noen par som er vide i leggen. Kjøpte et par enkle, sorte støveletter der i fjor som satt som støpt på mine legger i alle fall. Ellers ligger det vel en test eller to i Magasinet. Artikkel om fotball-legger og støveletter
juliannae Skrevet 10. oktober 2006 #12 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har også litt "chubby" legger, så synes dette var en bra tråd. Mange av støvelettene jeg prøver er så vidt jeg får halvveis på leggen Hjelper heller ikke at jeg har størrelse 36-37. de jeg har funnet med snøring er ofte store og gjør at leggene mine ser enda mer "chubby" ut. Har funnet med strikk som er ganske fine og moteriktige, men det er likevel ikke akkurat det jeg vil ha
pellegrino Skrevet 10. oktober 2006 #13 Skrevet 10. oktober 2006 Må bare si at jeg var på skoby i dag og fant ikke et eneste par med sko jeg likte så godt at jeg kjøpte noe. Og da gikk jeg inn fordi jeg trengte sko... ← Var der selv i går, og kom ut med noen fine brune Vi har sikkert ulik smak, da. Det er jo ikke umulig. I vinter hadde de veldig mye mer enn hva de hadde i går. De får gjerne inn mange nye par lengre ut i sesongen, tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #14 Skrevet 10. oktober 2006 Falkanger har for tiden støveletter med snøring, perkeft til mine legger som aldri kommer ned i vanlige støveletter. De var i to høyder på helen; en mellomhøy og en skyhøy. Kjøpte liksågodt et par av hver......
Miracl3 Skrevet 10. oktober 2006 #15 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har også litt "chubby" legger, så synes dette var en bra tråd. Mange av støvelettene jeg prøver er så vidt jeg får halvveis på leggen Hjelper heller ikke at jeg har størrelse 36-37. de jeg har funnet med snøring er ofte store og gjør at leggene mine ser enda mer "chubby" ut. Har funnet med strikk som er ganske fine og moteriktige, men det er likevel ikke akkurat det jeg vil ha ← Hvor fant du de med strikk?
Gjest Tweek Skrevet 10. oktober 2006 #16 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har det mosatt problemet! Alle støvlettene er så store i skaftet, at det ser ut som jeg er laget av fyrstikker
Elbereth Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 10. oktober 2006 Takk for mange gode tips! Skal til byen på shopping på torsdag, så da får vi se om ikke det blir et par støvletter på meg. Og kanskje en vest som passer over mine pupper, nok et frustrasjonsmoment
juliannae Skrevet 11. oktober 2006 #18 Skrevet 11. oktober 2006 Hvor fant du de med strikk? ← De har jeg kjøpt på eurosko! De var veldig populær for noen år siden. Ruglete oppover langs siden, til kneet ca, spisse foran. Jeg liker godt at de er spisse etterhvert som jeg er blitt vant med det! Men kunne også tenkt meg noen med rund foran. Men siden disse er tre sesonger spørs det om du finner de i butikkene fremdeles?
Miracl3 Skrevet 11. oktober 2006 #19 Skrevet 11. oktober 2006 De har jeg kjøpt på eurosko! De var veldig populær for noen år siden. Ruglete oppover langs siden, til kneet ca, spisse foran. Jeg liker godt at de er spisse etterhvert som jeg er blitt vant med det! Men kunne også tenkt meg noen med rund foran. Men siden disse er tre sesonger spørs det om du finner de i butikkene fremdeles? ← Ok, takk for svar Jeg liker ikke så godt spisse sko, selv om jeg har minst ti par som er slik
Gjest niomi Skrevet 11. oktober 2006 #20 Skrevet 11. oktober 2006 Har samme problem selv. Var på Skoringen på lørdag, og kunne velge mellom flere typer støvletter for første gang i mitt liv! Endte opp med et par gammeldagse snørestøvletter med rund tupp og 7 cm hæl. Har aldri gått med hæler, egentlig, for er så høy, men har brukt de i hele dag uten å bli spesielt sliten i beina!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå