Gå til innhold

Lyst-kuler/Vibro-kuler

Chiquita

Anbefalte innlegg

HEI....

Jeg lurer på om noen har noen erfaringer med lyst-kuler/vibro-kuler????

Jeg har nyanskaffet et sett av disse, men er "litt" skuffet.....

Det er da så mye "bevegelse" som skal til før at det blir noe "rørelse" der inne :oops:

Men det er en ganske god følelse når det først skjer da..... :roll:

Noen som har noen gode råd for å få mer "bevegelse"????

Og en ting til - jeg har vibro-kuler (sånne med en kule til inni som beveger seg) - det bråker da så "fælt" innimellom....

Kan jo ikke ha de uttafor huset, for "alle" må da høre den lyden..... :P

(nå kan jo lyden komme fra hva som helst da, men alikevell.....)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pulverheksa

Har samme problem som deg. Må si det var en skuffelse, særlig siden de var anbefalt helt opp i skyene.

Tror nesten jeg må få meg trampoline for å få glede av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heller ikke overbegeistret -kanskje først og fremst fordi jeg ikke likte selve følelsen av vibreringen. Er ellers glad i ting som vibrerer :wink: , men sånne kuler synes jeg bare var rart. Men der er man vel forskjellige.....

Men hvis man ønsker seg mer bevegelse: gå i trapper er effektivt! Da får man jo trent litt samtidig.

Det kan jo også bli morsommere å vaske huset med kulene på plass. Med tanke på lyden er de nok ikke egnet for familieselskaper akkurat, men tar du en tur på butikken tviler jeg på om noen hadde hørt noe som helst.

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pulverheksa

Har prøvd både trappevask og annet husarbeid, syns fortsatt det er kiipt selv om det vibrerer...

Det eneste lyspunktet var søndagsturen i lag med min kjære.

Anbefales som et litt anneledes forspill.

Klirrelyden var det nok bare vi som var oppmerksom på, håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at jeg merker "vibreringen" godt, dersom den ene kula (jeg har to som sitter sammen) sitter langt ute i skjeden.... (dvs bare 1-2 cm innenfor "åpningen")

Da kjenner jeg den ene kula godt når jeg går vanlig også.... Den andre kula kjenner jeg bare ved mye bevegelse, eller når jeg bæyer meg bakover...

Jaja, det er utrolig hva en lærer om kroppen sin ang følsomhet når en driver på.... :oops:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... dere jenter... bare stapper noe inn og venter på å bli tilfredsstilt.... :ler:

Akkurat som man må være aktiv for å få det til med en mann, må man være aktiv for å få det til med disse kulene... poenget er at musklene skal få dem til å sirkulere rundt hverandre og dermed oppnå denne gode følelsen.... vibreringa er lagt til for latskapens skyld... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan i det huleste er det mulig å få disse kulene til å "rotere" der inne da???

Wææhhh....

Er det bare mine muskler som er for "slappe" til dette, eller???Jeg har ikke sjans til å få kontrollert musklene på den måten jeg, nei....

Hmmm

*øve øve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke jeg, Chiquita... har aldri forsøkt... :ler:

Men ei jeg kjente en gang i tiden fortalte hvordan dette fungerte.... men hun kunne jo også bare sitte helt stille på fanget mitt og melke meg med bare musklene da... kanskje et litt ekstremt tilfelle... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget er at musklene skal få dem til å sirkulere rundt hverandre og dermed oppnå denne gode følelsen....

eh.... du blander ikke sammen forskjellige typer kuler, nå da?? De vi snakker om er nokså store, og henger sammen med en tråd. De kan definitivt ikke rotere rundt hverandre.

Tror de du tenker på er mindre, uten tråd, og tyngre. Og de vibrerer ikke....

Ikke at jeg skjønner hvordan man kan klare å rotere noe som helst der nede, men med sistnevnte er det i det minste teoretisk mulig....

Du kan se begge typer her under "kuler og egg" i menyen til venstre.

...men det hørtes uansett artig ut, Kevin! :sjarmor:

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om jeg har misforstått eller ikke jeg, Lisa... :ler:

Jeg bare vet at hun dama fortalte om hvordan dette fungerte for at jeg skulle forstå hvor mye slit det lå bak slike muskler... :sjarmor:

Der snakket hun om viktigheten av rotasjon på disse kulene og at det fantes "latmanns"-modellen, som vibrerer... :ler: Om det var tråder eller ikke, aner jeg ikke...

Alt jeg vet er at det sitter en kar et sted med et vanvittig glis nå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...