Latee Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Skal lage middag og har absolutt ingen fantasi idag! Jeg har kylling, kokosmelk, hermetiske tomater, søtpoteter... Noen ideer dere?
pulverheksa Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du har litt krydder også, har du det meste du trenger til en curry. For eksempel karri, hvitløk, chili.
Latee Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 Krydder har jeg i massevis ja! Oppskrift?
pulverheksa Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Ehh , tenkte mer på å blande det du har... Svisj kylling, løk, søtpotet (+ evt andre grønnsaker) i lag med ønsket krydder( jeg liker spisskummen, koriander, kanel, stjerneanis) og ha over boksetomatene og la det koke til kylingen er ferdig( 15-20 min) Ha i kokosmelk og server med ris og nanbrød.
Latee Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 Høres bra ut! Tror jeg skal prøve på det! Takk
pulverheksa Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Vil bare presisere at jeg bruker hele krydder, syns de gir smak til maten på en annen måte enn malte krydder. Det blir ikke så intenst på et vis, kan ikke helt forklare det.
Latee Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2006 Enig der. Tar gjerne imot andre oppskrifter også dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå