fuerza Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har blandingshud, renser med rensemelk fra Dr. H, bruker spesial toner og flytende dagkrem, men huden min skinner noe sinnsykt. Ser veldig oljete ut, noe jeg synes er rart, for jeg trodde Flytende dagkrem skulle være en krem som var lett og trakk fort inn i huden.. den trekker forsåvidt fort inn. men merkelig nok blir jeg blank i huden likevel. Nesten fristende å ikke bruke fuktighetskrem i det hele tatt, men da blir jeg nok stram i huden til slutt. Tror dere kvedekrem vil gjøre huden min mindre blank?
Ling Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Du kan jo alltids kjøpe en lite tube med kvedekremen å prøve..... Men bruker du hudkur N på natta?
fuerza Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2006 Det er vel det lureste. men de har ikke slike små prøvetuber, så jeg får satse på å kjøpe vanlig størrelse. Har jeg forstått det rett når jeg sier: Rosekremmen inneholder mest fett Kvedekremen innholder jevn blanding av fett og fuktighet Flytende dagkrem inneholder mest fuktighet? Og nei, jeg bruker ikke hudkur om natten. Kun spesial tonic. Takk for svar =)
Ling Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Tror nok du har forstått det rett ja... Men, jeg ville anbefale deg å investere i hudkur N som du bruker på natten (to ampuller hver natt) etter rens i min. 28 dager. Den vil normalisere (derfor "N") sebumproduksjonen din, og jeg tror det er en bedre investering enn en kvedekrem.
Gjest Virvel Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Det skal svært lite til av den flytende dagkremen, da. Sikker på at du ikke tar for mye? Jeg har også blandingshud og bruker den flytende kremen i kombinasjon med oljen, og jeg blir ikke blank lenger. :icon_smile:
fuerza Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2006 Føler selv at jeg bruker lite av den flytende dagkremen.. men lite kan jo defieres som så mangt. Skal uansett prøve å bruke enda mindre om gangen, bare for å teste ut Takk.
Amanlis Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg fikk også glinsende hud da jeg begynte med den flytende dagkremen, men etter litt prøving fant jeg rett "dose" og nå er den bare herlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå