Gå til innhold

Stakkars Petter Nome!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kim Erik Lokker

Så blir det sannsynligvis Sommeråpent uten Petter Nome, kanskje fordi han kom til å sammenlikne George W. Bush og Adolf Hitler i en appell mot krig.

Eh...Bush og...HITLER?

Greit; Bush er langt, langt fra min favoritt - men det er likevel LITT forskjell mellom en triggerhappy undermåler med farskompleks og mannen som satte menneskeutryddelse og rasehygiene i system og i tillegg burde fått pris for luguber bartedesign!

Jeg mistenker Nome for å være så velmenende på andres vegne nå for tiden (aksjonen for å hjelpe USA til å velge en ny president er søt!) at han har mistet det journalistiske gangsynet, og da hjelper det ikke at han var pen en gang, har god stemme og praktiserer utagerende klemming på skjermen.

Eller kanskje det er slik at noen i USA har satt i gang en mailaksjon for å hjelpe NRK med å bli kvitt Nome? Kanskje de til og med har holdt appeller og sammenliknet ham med...VIDAR LØNN ARNESEN??

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kim Erik Lokker

*takker så ydmykt som mulig*

:oops: :oops:

...og selv om noen sikkert tror det; det er altså ikke meg som er enig med meg selv - jeg HAR faktisk en meningsfelle!

STILIG!!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...