abelille Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har en del tegneserier jeg skulle ha kvittet meg med, men jeg sliter litt med å kaste noe som kan være til glede/nytte for andre. (Vet det er dumt, men...) Er det noen steder de vil ta imot tegneserier eller må jeg bare kaste det rett i papiravfallet?
Gjest Skya Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Har du ikke en bruktbokhandler i nærheten da, tror de tar i mot godt bevarte tegneserier.
hardcore Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 Sett en eske med tegneseriene i i oppgangen på ei blokk og skriv lapp om at det bare er å ta for store og små.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Har du Bamse?! Da vil jeg ha :D Jeg ville også gitt de til en barneavdeling på sykehus eller lignende. Kanskje en SFO eller et barnehjem. Eller gi de til noen du kjenner som liker tegneserier. Da jeg var liten (ennå egentlig) elsket jeg tegneserier, hele sengen min var full. Fremdeles har vi kottene fullt hjemme av tegneserier. Hadde blitt kjempeglad hvis noen ga meg noen.
Fru.U Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sorterte tegneseriene mine etter type (som donald, mikke, pondus) og skrev ned hvilke utgaver jeg satt med. La ut en "bunke" med alle de jeg hadde innen hver type for salg på QXL. Auksjonsbasert. Jeg fikk mye igjen for noen typer, andre ikke fult så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå