Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 I de bryllupene jeg har vært gjest i, har selve lokalet gjerne bestått av flere rom og selvfølgelig mulighet for å være ute i tillegg, siden en del røyker, man ønsker å trekke luft o l. Under middagen er det gjerne trangt, fordi man er samlet i et rom. Etterpå forsvinner folkene i alle mulige retninger, noen her og noen der, og der det er aller færrest er de hvor musikken er. Jeg synes det er så stusselig når det blir sånn, jeg synes det ikke lenger er et selskap når det er så glissent med folk. Flere som synes det samme? Hvordan kan man unngå at det blir sånn? Blir jo dumt å stenge av diverse rom og jeg har aldri sett et lokale med f eks bare et eller to rom som er beregnet for å huse 80 gjester og oppover.
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Vi har leid lokale på et museum. Vi har tatt storsalen, kan huse 150-170 stykker. God plass med andre ord. Her er også scenen. Stor plass ute til røykere, veldig idyllisk for de som vil lufte seg. Men ingen smårom rundt. Det er selve inngangspartiet med garderobe og toaletter, ellers er det salen og kjøkken. Dermed ingen muligheter til å forsvinne rundt i andre rom. Tror det blir veldig bra
Gjest Gjest_Oslojente_* Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Gjør sånn som meg davel. Bryllup på båt. Ingen som kommer seg unna der! Hvis du bor ved kysten da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå