Nicky B Skrevet 10. oktober 2006 #1 Skrevet 10. oktober 2006 Hvor fins sånne fliser? Har bare funnet de på nett hittil. Noen som vet om noen butikker i Norge som har sånn type flis og eventuelt hva slags pris?
Gjest HB Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Går du inn på Showroom på linken din finner du at Fired Earth har butikk i Bygdøy Allé 58. De kan sikkert hjelpe deg. Hilsen Lille meg
Gjest Dingo Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Golvabia har slike. Ett firma som heter Storeys importer desse, og du kan kjøpe dem av deres forhandlere igjen. F.eks. Fargerike kjeden.
mowgli Skrevet 10. oktober 2006 #4 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg mener å ha sett de hos både Flis-spesialisten og Megaflis hvis du bor i nærheten av en av de. Endret 10. oktober 2006 av mowgli
Sin Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg trodde Fired Earth kun ble solgti egne butikker? Vet ikke hva akkurat disse koster, men det vi har sett på derfra ligger langt over vanlige priser dessverre.
Nicky B Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2006 Takk for svar alle sammen! Skjønner jeg ikke har lett så grundig alikevel.... Jeg mener jeg har sett slike fliser satt sammen i "flak" til å lime oppå gamle fliser? Litt klønete forklart, men i stedet for å kjøpe en og en, så fins det større firkanter som ser ut som de er satt sammen av mange små? Har forelsket meg i disse flisene og de ville passe perfekt på kjøkkenet. Eneste er at de er vel dyre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå