Gå til innhold

Manshow på tv2 zebra

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Hva synes dere om det? JEg har ikke sett det, bare lest omtale, og kan ikke si at jeg er fryktelig imponert.

Hva synes dere her inne?

Videoannonse
Annonse
Gjest trudejenta
Skrevet

Jeg må jo si at jeg syntes det var utrolig morsomt *knis*

Gjest jente23
Skrevet

Jeg så bare halve programmet som gikk forrige mandag. Til det vil jeg si at programmet hadde noen sketsjer med bra humor. Dessverre formidlet programmet et kvinnesyn som jeg ikke aksepterer. Det var bl.a da programleder selv, i tillegg til å oppfordret gjester i programmet, klappet halvnakne jenter på rompa, samt behandlet dem som verdiløse serveringsdamer. I tillegg handlet programmet om at kvinner måtte ha de største silikonpuppene for å få status hos menn. Dette var ikke morsomme sketsjer, i tillegg er dette ikke bra for unge jenters selvbilde. Dette bør programmet gjøre noe med. Jeg har også snakket med gutter om dette, som var enig i at dette hadde lite med humor å gjøre. Men hva vet vel jeg om hva som er ekte manshow...

Skrevet

Det var rimelige harrye greier, ja. Hvis det var meningen å formidle "budskapet" med humor så synes jeg det mislyktes ganske kraftig. Orket ikke se så mye av det, hele greia var temmelig klamt. Jeg er nok ikke i målgruppa, men det virker ikke som noen av gutta jeg kjenner som har nevnt programmet var heller....

Skrevet

Så nesten hele programmet sist mandag, og endel av sketsjene synes jeg var vittig, men mye var ganske teit egentlig. Sambo lo så han holdt på å falla ut av sofaen.

Skrevet

Synes det var litt småteit.. var av og til morsomt,men d eneste var drikke,damer og damer! .. står masse damer i hvite bikinier.. programledern passa til d programmet vaffal.. han ba schanke om å daske en jente på rompa og sånn..var klart et program for gutter,så de kan sitte og se halvnakne jenter og godte seg med all humoren!

Skrevet
Jeg så bare halve programmet som gikk forrige mandag. Til det vil jeg si at programmet hadde noen sketsjer med bra humor. Dessverre formidlet programmet et kvinnesyn som jeg ikke aksepterer. Det var bl.a da programleder selv, i tillegg til å oppfordret gjester i programmet, klappet halvnakne jenter på rompa, samt behandlet dem som verdiløse serveringsdamer. I tillegg handlet programmet om at kvinner måtte ha de største silikonpuppene for å få status hos menn. Dette var ikke morsomme sketsjer, i tillegg er dette ikke bra for unge jenters selvbilde. Dette bør programmet gjøre noe med. Jeg har også snakket med gutter om dette, som var enig i at dette hadde lite med humor å gjøre. Men hva vet vel jeg om hva som er ekte manshow...

Det er en grunn til at det heter MANSHOW.. :roll:

Skrevet

Vanvittig tragisk og utrolig lite morsomt og jeg kommer garantert aldri til å se det igjen.

Men så er jeg ikke mann heller da. Jeg har forøvrig veldig vanskelig for å se for meg at noen av de mennene jeg kjenner heller vil synes at dette var veldig morsomt.

Skrevet

ER sånn dårlig humor som funker om jeg er trøtt (tydeligvis slik humor gutter har hele tiden :P) Men jeg syntes han programlederen (huske rikke hva han heter nå) er litt idiot.. Har møtt han privat og han virker ikke sånn kjempe ok nei..

Skrevet

Lilleheie hjelper ikke akkurat hjembyen sin i å bli kvitt harrystempelet, nei :tristbla:

Skrevet

Har sitt en halv episode, og syns og det var kjempeharry! Er det virkelig folk som gidder å se på sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...