Gå til innhold

Brudesuite Rogaland?

helludu

Anbefalte innlegg

HEisan!

Vi tenker da på strekningen Stavanger-Egersund, vil ikke dra lenger for å overnatte hehe..

Så om det er noen som har forslag til hoteller, priser, hva som er inkludert, gode og dårlige erfaringer etc, vil vi bli evig takknemlige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på hotellet i Tjensvollkrysset.

Kjempefornøyd!!! Nydelig suite med fantastisk utsikt. Kunne vent meg til å bodd der :sjarmor:

Inkludert: champagne og frukt, frokost på rommet (og hvilken frokost...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Jeg har erfaring med Rica Forum hotell. Der er to store suiter, som brukes til brude-suiter. Det er helt forskjellig stil på suitene, men utgangspunktet er likt. (Badet er likt, ting står plassert på samme steder, men temaet er ulikt). Personlig synes jeg suiten mot Tjensvoll-krysset er finest (2011), den har en mørkere stil enn den mot sykehuset, sistnevnet minner veldig om IKEA-stilen som har vært inn så lenge (rom 2012, lyst treverk, veldig firkantet stil). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde suiten på skagen hotell. Topp etasjen med nydelig utsikt over kaien/båtlivet.... 15 år siden da.. :ler:

Morsomt. Denne hadde vi også for 15 år siden i -92 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Da jeg leste Tjensvollkrysset tenkte jeg på Scandic (revet for noen år siden) eller Alstor. Men Rica Forum er spesielt som fylkets høyeste (og stiligste?) bygning. God utsikt mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne jeg også, letter etter suite i Stavanger omeng til i sommer!

Noen som vet hva prisene ligger på, sånn eg får lagt det inn i budsjett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på Rica Forum, og kan anbefale det på det varmeste. Vi setter virkelig alt inn på å gjøre bryllupsfeiringen/bryllupsnatten spesiell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på Rica Forum, og kan anbefale det på det varmeste. Vi setter virkelig alt inn på å gjøre bryllupsfeiringen/bryllupsnatten spesiell!

Vet du ca hva det koster for en natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Merete_*

Vi skal bo på nyåpnede Myhregaarden hotell midt i Stavanger (Klubbgaten vis a vis Arkaden).

Sjekk nettsiden deres og se på de flotte rommene de har. Pris er jeg faktisk litt usikker på, men de har champagne på rommet, sjokolade og sen utsjekk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...