La Guapa Skrevet 10. oktober 2006 #1 Del Skrevet 10. oktober 2006 SEEEEEE!!!!! Klarte ikke å vente med å hente frem juletreet bittelitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. oktober 2006 #2 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ser bare et rødt kryss. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #3 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg ser treet ditt, og det minner meg om julen i fjor Og med dette innlegget er jeg offisiellt igang inne på juleforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 10. oktober 2006 #4 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ja, ble kjempespent nå. Hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady79 Skrevet 10. oktober 2006 #5 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg kan heller ikke se den.... :klø: Jeg har ikke vært aktiv i KG siden i fjor, så jeg har faktisk ikke byttet avatar Her er det jul hele året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 10. oktober 2006 Huh??? Da har dere kanskje ikke program så dere kan se animasjoen da? det er et juletre med lys som blinker. Evelina ser den da Godt å se deg her inne, Evelina. Håper du hadde en fin stund i går... La Guapa ps:...jeg skal lure meg en tur ned på Panduro etterpå. Hadde tenkt å lage kjøleskapmagneter med ungene i helga. Stedatteren min lager figurer av fimo-leire og lillegull skal gi bort gipsavstøpninger av håndavtrykket sitt (med magneter bak) Tror det blir fine julegaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 10. oktober 2006 #7 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Jeg ser den heller ikke, La Guapa. Men det har jo vært så mye feil med forumet i det siste.. <-- And here's Johnny! edit: Tror jeg venter litt med jula, jeg. Siden forumet er så dumt for tida og gjør avatarene rare og sånt. *Bytte tilbake* Endret 10. oktober 2006 av Gjenglemt sykkellås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #8 Del Skrevet 10. oktober 2006 det er et juletre med lys som blinker. Evelina ser den da Godt å se deg her inne, Evelina. Håper du hadde en fin stund i går... jeg ser den klart og tydelig Og ja, jeg hadde det veldig fint i går, hvis man kan bruke ordet fint om en begravelse........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 10. oktober 2006 Godt å høre. Litt klønete formulert fra min side, kanskje... Det så helt nydelig ut på TV hvertfall. Han betydde mye for mange, det er sikkert. Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 10. oktober 2006 #10 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nå ser jeg det, nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. oktober 2006 #11 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg ser dessverre heller ikke juletreet (men jeg husker det fra i fjor) Etterhvert skal jeg kanskje spørre om min kjære (som har laget den søte bamsen min) kan lage julelue på den også. Da blir den vel søt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara Skrevet 10. oktober 2006 #12 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg ser det heller ikke.. Jeg venter med min juleavatar til desember, den er ihvertfall veldig fin! Tror bamsen din blir kjempesøt med nisselue, Malama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #13 Del Skrevet 10. oktober 2006 nydelig juletre ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2006 #14 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg ser det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara Skrevet 10. oktober 2006 #15 Del Skrevet 10. oktober 2006 NÅ ser jeg det, nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 10. oktober 2006 #16 Del Skrevet 10. oktober 2006 Og med dette innlegget er jeg offisiellt igang inne på juleforumet. ← Godt å se deg her. Juleforumet er ikke det samme uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2006 #17 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nå ser jeg det, nice! ← Jeg ser det ikke. Hva gjorde du for å få det frem? Velkommen til Julen 2006, Evelina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. oktober 2006 #18 Del Skrevet 10. oktober 2006 Måtte teste en juleavatar jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara Skrevet 10. oktober 2006 #19 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg ser det ikke. Hva gjorde du for å få det frem? Velkommen til Julen 2006, Evelina. ← Jeg gjorde ingenting, den var plutselig bare der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. oktober 2006 #20 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg ser det heller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå