Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 En "venninne" av meg har giftet seg for 1 uke siden. Hadde hemmelig bryllup. Har tenkt meg på besøk til henne i morgen. Er det da naturlig å kjøpe gave? Er litt usikker siden de hadde hemmelig bryllup...tenkte kanskje at de ikke ville ha noe mer oppmerksomhet rundt det. Er ikke kjempegode venninner, men jeg vil gjerne bli bedre kjent med henne. Så hva gjør jeg?
MAcy Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 jeg ville nok også kjøpt en gave, for å vise at jeg satte pris på dem. om jeg ikke følte for å gi gave ville jeg heller ikke ha gått på besøk så snart etterpå...
Kara W Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg tror jeg ville gitt et gavekort til Ikea, eller lignende (kommende ann på hvilken fase av livet de var i). Hvis du da ikke vet akkurat hva de liker, og kan kjøpe noe du vet de ikke har. Jeg ville uansett ha tatt med meg en eller annen form for gave.
HerbGirl Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Ville nok tatt med en liten gave ja. Ikke nødvendigvis noe stort og flott, men en liten oppmerksomhet ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå