Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er to stk som disponerer hver vår bil.

vi lurer på om vi skal skaffe oss mnd brikke, og betale kun for den ene. og la den sitte i kun den ene bilen. den andre som den står reg på, kjører uten brikke..

er dette mulig? lovlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest graceland
Skrevet

Det er mulig dere ikke blir oppdaget, men det er ulovlig. Når dere kjøper brikken, blir den registrert for en spesifikk bil. Jeg kan med andre ord ikke ta ut min autopassbrikke og sette den i en annen bil. Dersom dette hadde blitt oppdaget, hadde jeg fått bot.

Skrevet

Jeg kan garantere at når tilleggsavgiftene begynner å ramle inn, så er det ingen muligheter for å å få de ettergitt. Blir dyrt med 300 i uka.

Skrevet

Kjøp to brikker, og del heller abonnementene. Vet ikke om det går overalt, men mannen og jeg har felles abonnement/klippekort i flere bomringer.

Skrevet

sissan...forklar det litt mer spesifikt....skjønte det ikke

Skrevet

Du kan ha en avtale, der begge bilene får hver sin brikke. Dvs du betaler én faktura for begge bilene. Det blir for det meste ikke noe billigere, prisen på passeringene avhenger av hvilket abonnement du ønsker å ha.

Jeg vet ikke hvor du kjører, og hvor du trenger å ha en avtale, men du kan sjekke på www.autopass.no, der finner du alle autopass-anlegg i hele Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...