Gå til innhold

terrassevarmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har en innglasset terrasse som er på ca 13 kvmeter. denne er iskald nå, vi er nyinnflyttet og det er vår første vinter her. men nå viser gradestokken 10 grader på det laveste, så det blir vel bare kaldere igrunn!

vi tenkte da å kjøpe terrassevarmer.

var innom elkjøp men synes ikke hjelpen var så god gitt. bare ungguttene som ikke hadde en anelse. valget var mellom slike tynne man henger på veggen med 1000 watt, en rund til å henge på veggen 2000 watt. og stående til 2000.

så hører man litt rundt, noen sier man skal ta de tynne til å henge opp på veggen, gjerne to til denne str. men at disse kun varmer rett ned der man sitter.

andre sier at man skal ta den stående slik at den får varmet opp hele rommet.

andre igjen sier at den kun varmer opp bevegelige elemnter.

og andre der igjen sier at den suuuger strøm...

hva gjør vi? råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på her, er også interessert i det samme bare at vi ikke har innglasset men åpen terrasse med tak. :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Finnes det stilige terrassevarmere mon tro?

Endret av Chelsea
  • 8 måneder senere...
Skrevet

Siden det gode været lar vente på seg i sommer burde man jo kanskje gå til anskaffelse av en terrassevarmer.

Tenkte på det i fjor men det ble ikke noe av.

Jeg ville jo gjerne hatt en som ikke var så veldig stygg og som varmet godt.

Noen som har erfaring med dette her?

Skrevet

Heisan.

Dette feinnes det ingen gode løsninger på, det eneste som fungerer er å bygge inn terassen! Da får man et rom til som kan brukes hele året. Man gjør dette oftere og oftere i borettslag fordi pris og tilgjengelighet blir mer gunstig etterhvert. Skal man kjøpe å bruke en terassevarmer over noen år går kostnaden i taket, kanskje det lønner seg å bygge inn.

Man kan jo også bygge et lysthus i hagen (grillhytte) da kan man grille pølser i 15 minus å leke at det sommer :forvirret:

Lars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...