Gå til innhold

bryllupsnatten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har surfet masse på nettet ang dette og er litt usiker på hva vi skal finne på denne natten og er inntersisert og høre hvor dere har tenkt å være.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er usikre på hva vi skal gjøre. På en måte virker det koselig å tilbringe en natt på hotell. Men samtidig virker det litt merkelig å skulle sove på hotell bryllupsnatten når vi tross alt har sovet sammen hjemme i flere år allerede. Jeg tror ikke en suite på et hotell kan skape noen ekstra stemning i forhold til den gleden og lykken vi vil føle den dagen allerede, så jeg tror vi nok kommer til å være hjemme hos oss selv.

Skrevet

vi også har tenkt på og være hjemme men har liskom så mye tilgode fra andre som har giftet seg og vet at huset her ikke kommer til å se ut da vi kommer hjem...

så det blir nok til at vi ikke velger å være her hjemme pga av dette!!!

Skrevet

:ler::ler::ler:

Jeg er kanskje litt treig, men jeg trodde faktisk du spurte om hva dere skulle finne på på bryllupsnatta, ikke hvor dere ville tilbringe den!! :ler::ler:

Jeg hadde derfor tenkt å foreslå YATZY eller LUDO ;)

Men nå som jeg tror jeg har oppfattet deg riktig, så kan jeg jo si at vi overnattet på det hotellet vi hadde festen på.

Hotellet hadde ikke noen stor og fin suite, men vi fikk et flott rom med peis og muserende vin og et frukt fat.

I tillegg hadde gode venner av oss pyntet opp rommet med mange stearinlys (som de var oppe og tente på noen minutter før vi la oss), rosebleder på gulvet og senga. Faktisk så hadde de strødd noen roseblader ute i korridoren så vi forstod at det ventet oss en overraskelse :)

Det var så prikken over I-en! :klappe: Utrolig bra!

-M-

Skrevet

Vi er så heldige at vi får bryllupssuiten på hotellet vi skal ha middagen på gratis! Vi var det første paret som bestilte festen hos dem etter at de hadde åpnet, så da får vi overnatte der gratis. I tillegg får vi champagne og frokost på senga gratis. Tror nok vi hadde funnet på noe annet (f.eks. hytte eller noe sånt) dersom vi hadde måttet betale.

Skrevet

Vi skal være hjemme :) Håper på å dra avgårde på bryllupsreise dagen etter så da er det mest praktisk å være hjemme den natten tenkte vi ;)

Skrevet

vi skal ha bryllupssuiten på hotellet der vi har selskapet, vi får den gratis av hotellet som en takk for at vi velger å ha selskapet hos dem.

tenker bare at det må da være herlig å ha kort vei "hjem" når man skal dra fra festen, og at det må være deilig med et ryddig og fint soverom, og frokost på senga...? Jeg ville uansett ha valgt hotell fremfor å sove hjemme, selv om vi ikke hadde fått det inkludert

Gjest Gjest_karbonada_*
Skrevet

takk for svar :klem:

morro å høre hvr dere skal overnatte :)

Skrevet

Vi har ikke kommet til dette punktet enda. Men om vi skal ha et hotell rom må det være bryllupssuiten. Vi har overnattet endel på hotel iløpet av tiden vi har vært sammen. han fridde på et hotel rom i tromsø. VI har to hoteller innen 30 min fra der vi skal være, men disse er ikke så veldig bra. skal vi på et flott hotel må vi opp i ca 1,5 time og det blir litt langt å kjøre etter en lang dag. så tror muligens vi tar senga hjemme men vi får se. noe av detsom er ekstra deilig med et hotelrom er jo at man kan få frokost på senga eller i det minste at noen har laget frokost så man slipper det. Vi har en gutt på 3 så noe av det deilige blir jo at han ikke er hjemme så vi får litt tid for oss selv!!

Skrevet

Jeg tror nok vi tenker oss et hotell.

I all hovedsak fordi vi vil være for oss selv.

Og vi feirer bryllup 35 mil hjemmefra, på mitt hjemsted. Vi bor normalt da i kjellerstua til mine foreldre, og det funker fint det altså, der skal vi bo uka i forkant av bryllupet mens vi organiserer det siste, og der blir vi nok sikkert frem til vi drar på brullupsreise også (denne er ikke helt planlagt, men jeg sikter på å dra i løpet av uka etter bryllupet, men det er jo litt å "rydde opp" etterpå også, så vi drar neppe direkte)

Og jeg vil ikke ha akkurat bryllupsnatta i kjellerstua...

Skrevet
Jeg tror nok vi tenker oss et hotell.

I all hovedsak fordi vi vil være for oss selv.

Og vi feirer bryllup 35 mil hjemmefra, på mitt hjemsted. Vi bor normalt da i kjellerstua til mine foreldre, og det funker fint det altså, der skal vi bo uka i forkant av bryllupet mens vi organiserer det siste, og der blir vi nok sikkert frem til vi drar på brullupsreise også (denne er ikke helt planlagt, men jeg sikter på å dra i løpet av uka etter bryllupet, men det er jo litt å "rydde opp" etterpå også, så vi drar neppe direkte)

Og jeg vil ikke ha akkurat bryllupsnatta i kjellerstua...

Blir nok noe sånt til oss også, selv om vi ikke bor så langt som 35 mil. Alternativet er en laaang taxitur, så hotell frister nok regner jeg med. Ser dessuten for meg at familie som kommer langveis fra kommer til å "ta" overnattingsplassene hos familie som bor der vi skal ha bryllupet.

Skrevet
vi skal ha bryllupssuiten på hotellet der vi har selskapet, vi får den gratis av hotellet som en takk for at vi velger å ha selskapet hos dem.

tenker bare at det må da være herlig å ha kort vei "hjem" når man skal dra fra festen, og at det må være deilig med et ryddig og fint soverom, og frokost på senga...? Jeg ville uansett ha valgt hotell fremfor å sove hjemme, selv om vi ikke hadde fått det inkludert

Samme skal vi :)

Skrevet

Vi pratet faktisk litt om dette i helgen. Jeg kunne tenke meg å ta inn på et hotel, fordi det virker romantisk. Vil ikke tilbringe den første natten sammen som ektefolk i en rotete leilighet. Da virker et boblebad og frokost på sengen mye mer fristende. Han syntes det hørtes tåpelig ut. Vi må jo uansett ta en taxi, og da er det like greit å ta den hjem. Er enig i at det virker litt teit å bo på hotell 5 minutter hjemenifra. Han komenterte også at skulle vi bruke penger på bryllupssuite, skulle vi gjøre det på bryllupsreisen (sm vi håper å ta like etterpå), og det er jeg egentlig enig i. Jeg har jo hørt at man er temmelig utslitt etter den lange dagen, og da nyter man kanskje ikke et flott hotellrom like mye som man kan et par dager senere.

Konklusjonen er vel at vi ikke egentlig vet. Det er romantisk å bo på hotel, men praktisk å dra hjem.

Skrevet

Vi skal ha bryllupet i min hjemby, som er 5-6timer kjøring fra bostedet vårt. Når vi er i hjembyen min bruker vi å sove hos foreldrene mine- noe vi selvsagt ikke vil på bryllupsnatta :sjarmor:

Så vi har bestilt ene bryllupssuiten på hotellet hvor vi skal ha festen vår, slik at vi kan gå opp på rommet når vi selv vil :)

Dessuten får vi champagne og jordbær inkludert, og frokost dagen etter :-D

Skikkelig fin bryllupssuite, med veranda og nydelig utsikt i nest øverste etasje på hotellet- gleder oss! :-D

Skrevet

vi var mye fram og tilbake, og hadde hotellrom fram til uka før...

Men jeg er virkelig glad for at v ivalgte å sove hjemme... Vi kunne sove så lenge vi ville - spise frokost når vi selv ønsket det og slapp og haste hjem midt på dagen med alle pakkenelliker.

Selvom vi ikke sov på hotell hadde vi en fin bryllupsnatt. Tror nok ikke en orker så mye etter en lang dag - vi satt og pratet litt før vi la oss, og lagde god frokost når vi stod opp før vi dro på bryllupsreise.

Passet oss utmerket!

Skrevet

Vi er litt usikre på hva vi skal gjøre, mye forde det virker så tullete å bruke masse penger på noe vi kun kan nyte noen få timer. Men samtidig så har vi tenkt å innkvartere familien hans i leiligheten vår (søsknene har ikke så god råd) så da kan vi ikke bo her samtidig.

Det blir vel til at vi finner en overnatting innen tre kvarters kjøring fra festen, og at denne overnattingen helst har boblebad, og gjerne roomservice. Er det hotell så kunne jeg tenke meg et sted med spamulighet på formidagen, men det er ikke så viktig. Vi skal uansett i være der lenge, for vi skal spise lunsj med hans familie (som er utenbys fra) og så skal vi hjem til foreldrene mine på etterpåkaffe med diverse naboer ol. Vi har faktisk lurt på å leie overnattingen i to dager, så vi kan reise dit etter denne kaffen og nyte kvelden og morgenen, men det kommer jo ann på hvor dyrt det hele blir..

Bryllupsreisen venter vi nok minst tre dager med, for jeg er vel sliten tenker jeg, mulig vi tar bryllupsreise i to deler, noen fridager hjemme først, og så ut på tur.

Skrevet

Vi sov på hotell. Dette for å få være for oss selv og feire oss selv. Vi hadde også bodd sammen i flere år og hadde også et barn sammen. Sammen med at vi ikke hadde bryllup der vi kom fra ble det eneste måten å få være alene på, samtidig som det skal jo være en spesiell natt da, så hvorfor tilbringe den hjemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...