Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville ikke kledd med i Crocks hverken i begravelse eller til vanlig - men hva andre gjør akkurat der bryr jeg meg lite om.

Og ang smil på bildte...hvem vet foranledningen liksom...noen kan ha stått å snakket m henne...kommentert den nyfødte dattern og "gitt vanlige nyfødtbaby komplimenter"...man smiler jo da...som takk...og vips er det en annen som knipser bilde av at man smiler i begravelse.... hjelp....

Hvor er det bilde av crocsene??? Ser det ikke noe sted jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var som sagt i begravelsen, og så flere som lo, og jeg lo sjøl. Vi mintes Werner og gråt og lo om hverandre, alle klemte hverandre og tørket tårer. Og jeg tok bilder, både utenfor og inni kirken.

Live and let live, og la folk få sørge i fred, det er nå min mening.

Gjest Cosette
Skrevet
Jeg var som sagt i begravelsen, og så flere som lo, og jeg lo sjøl. Vi mintes Werner og gråt og lo om hverandre, alle klemte hverandre og tørket tårer. Og jeg tok bilder, både utenfor og inni kirken.

Slik det skal være i begravelser, - gråt og latter om hverandre - vise følelser. Det er ikke viktig hva folk kler seg i, men viktig at man viser avdøde den siste ære. Jenny Jensen har derfor etter min mening ikke gjort noe "galt".

Cosette

Skrevet

Du verden, hva som engasjerer folk!

Skrevet

Jeg la også merke til at hun hadde crocs på seg, for jeg har alltid tenkt at det er omtrent det samme som slippers, altså noe man går med hjemme. Ellers får hun ha på seg det hun vil for meg.

Skrevet

Bare sånn...

Når det er begravelse så er det flott at folk er den de er, og at de er tilstede. Det er hva som betyr noe. Da er det åpent for absolutt alle som er der og få være den de er. Det viktigste på en slik dag er luften, stemningen, atmosfæren, ens indre liv, de andre som er der, fellesskapet, følelser og minnene.

Tøfler og klær finnes ikke viktig i det hele tatt.

:dagens-rose:

Skrevet

Det synes jeg er værre- og ta bilder ie ne begravelse.

Du var det som fan og at du tar bilder inni kirken er direkte smakløst

Skrevet

ja faktisk synes jeg at du er det.

Jeg synes også det er smakløst å gå i begravelsen til en man ikke kjenner, men å stå der med kamera- får helt grøssninger jeg

Skrevet
Det synes jeg er værre- og ta bilder ie ne begravelse.

Du var det som fan og at du tar bilder inni kirken er  direkte smakløst

Da var vi mange smakløse der skal jeg si deg.......

Dessuten pleier jeg alltid å ta bilder i begravelse dersom jeg har et nært forhold til avdøde. Har jeg et virkelig nært forhold tar jeg bilder av avdøde også.

Guri så smakløs jeg er.

Skrevet

Jeg synes heller ikke det passer seg å ta bilder i en begravelse, i hvert fall ikke under seremonien. Vil man ha et bilde, kan man ta det før det begynner.

Skrevet
Jeg synes heller ikke det passer seg å ta bilder i en begravelse, i hvert fall ikke under seremonien. Vil man ha et bilde, kan man ta det før det begynner.

ja så klart, ingen tar vel bilder under seremonien. Ikke jeg ihvertfall

Skrevet

Jeg har opplevd at folk snakker i mobil i begravelse, så ingenting overrasker meg.

Skrevet

Litt på siden, men det er faktisk ikke så lenge siden at prestens mobil ringte under en begravelse. Husker ikke hvilken kirke det var.

Gjest bamsemums
Skrevet
Til hva da?

Hva tror du, vi diskuterer jenny jensens antrekk! :klaske:

Skrevet
Hva tror du, vi diskuterer jenny jensens antrekk! :klaske:

Vedkommende lurte vel på om det var sitt innlegg du sa herlighet til :klaske: Ofte er innlegget rett under et svar til det rett over, skjønner du ;)

Skrevet
Vedkommende lurte vel på om det var sitt innlegg du sa herlighet til :klaske: Ofte er innlegget rett under et svar til det rett over, skjønner du  ;)

Det stemmer, Kosemose. Det var jeg som var gjest rett over, og da tenkte jeg at hun himlet med øynene over mitt innlegg.

Bra du fikk oppklart det :)

Skrevet

JJ smakløs eller ei, man må da få lov til å gå slik man vil. Verden er ikke a4 lenger...

Men jeg reagerte veldig på alle bildene, å, det er kjendisbegravelse, da skal vi prøve å fange alle følelsene dems på kamera! DET syns jeg er helt forkastelig... Hold i alle fall et par ting privat her i verden! Og jeg syns begravelser er en av hendelsene som i stor grad skal kunne holdes privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...