Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal slike følelser holdes privat? Det må da kunne gå an å vise sorg både offentlig og privat.

Det er ikke noe unormalt eller galt med å vise sorg når man er i begravelse. Det skader ingen, verken den som sørger eller andre.

Skrevet

sorgen blir mindre når man har noen å dele den med

Skrevet
Hvorfor skal slike følelser holdes privat? Det må da kunne gå an å vise sorg både offentlig og privat.

Det er ikke noe unormalt eller galt med å vise sorg når man er i begravelse. Det skader ingen, verken den som sørger eller andre.

Det er vel ingen som mener noe annet heller. Det som reageres på er at det klistres nærbilder av mennesker i sorg utover blader/aviser/nettaviser. Helt ok å vise bilder fra en begravelse, men det går en grense for privatlivets fred et sted. Det handler om respekt for dem som sørger - ikke om at det er galt å vise følelser.

Skrevet

Han mannen til Jenny J så heller ikke særlig velkledd ut, så min teori er at de var ute på trilletur, kom forbi kirka og - heeeyyy, her er det jo begravelse idag, vi blir med!

Eller at de intetanende kom trillende forbi og ble tatt bilder av.

Gjest HP-nerdinnen
Skrevet

jeg så også at ivar dyrhaug hadde beige frakk, å rein alexander hadde polo-genser :frustrert: att det går an!!!

nei herlighet!!!!

det er ikke noe rart det er krig i verden, når folk henger seg opp i sånne trivelielle ting som hva man kler seg i, i en begravelse!!!!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Fire sider FIRE SIDER, jenter, om et rosa skjerf og noen sko?

Noen har dødd! Uheldigvis var han så "kjent" at Se og Hør og andre var der og tok bilder og la ut på nett slik at vi kan sitte på vår høye hest og kritisere hva folk gikk med i begravelsen???

Jeg kjenner jeg blir sint langt inn i ryggmargen.

I min begravelse kan folk gå med hva pokker de vil. Bare det er nok folk som var glad i meg til å fylle noen rader i kirka skal jeg være fornøyd.

Jada, selv går jeg stort sett i sort og nøytralt i begravelser, men i mormors gikk jeg i vinrødt. Det var den fineste fargen hun visste.

Skrevet

Folk kan gå i joggebukse om de vil i min begravelse.

Det viktigste er at de vil være der og følge meg på ferden til mitt siste hvilested.

Skrevet
Folk kan gå i joggebukse om de vil i min begravelse.

Det viktigste er at de vil være der og følge meg på ferden til mitt siste hvilested.

Denne sa det enkelt og greit :) Enig her...

Skrevet

Jeg synes ikke dette var noe å bry seg om. Hun kom jo, og det er tross alt det viktigste.

Skrevet

Det er vel ingen som har sagt at det var så veldig viktig, bare at det var litt rart.

Skrevet

Det er vel ingen som har sagt at det var så veldig viktig, bare at det var litt rart.

[/quote

Det som er rart er vel at mennesker som ikke kjenner J.J. eller Jan Werner gidder bry seg med hva hun hadde på bena? Også er det jo litt rart at noen har dårlig smak (les: annen smak enn MEG!)

Skrevet

Det var da innmari så vanskelig dere skulle være da!!!!!!! Pokkern til folk, sånne som dere gjør meg irritert. :riste:

Skrevet

Har lest hele tråden nå...og ble ganske trist,

men mest sint..

Det er greit å kritisere masse ting,men dette

syntes jeg går over alle støvleskaft!!!

Skal begravelser forbeholdes sorte,triste klær??

Holder veldig med de som støtter individualitet,

at en får være "seg selv" uansett.

At en viser respekt, medmenneskelighet og

deltagelse i en begravelse er en fin ting i seg selv.

Jeg håper inderlig ikke dette stakkars "offeret"

(Jenny Jensen) leser denne tråden!

At hun var i ammetåken osv...hmfr.Skal en henge

seg opp i klærne til de som er sørgende i en

begravelse, burde en bli Se og Hør reporter,

eller søke om diktatorjobb i et land uten frihet

for folket!!!!!!

Gjest kenneth
Skrevet

Jeg håper for all del at de fleste damene som har postet innlegg i denne tråden ikke er representative for kvinnestanden. Med noen få hederlige unntak er det få som stiller spørsmålstegn ved at det i det hele tatt finnes en bildeserie fra en begravelse, og at ordet "crocks" kan forekomme så mange ganger i.f.m. omtalen av en død person(s begravelse). Det eneste som mangler for å gjøre tråden komplett idiotisk, er at noen setter "R.I.P." på trykk. (Neimenn, der kom den gitt!).

Neste gang dere blander sammen deres sko-fetisj med temaer som liv og død, bør dere vite at dere gir næring til kjønnsrelaterte fordommer dere sannsynligvis ikke setter særlig stor pris på.

I fjor så jeg Anne Kat. Hærlands "Tatt av vinen". Hun uttalte blant annet at "folk blir dummere og dummere" (eller noe i den duren). Denne tråden gir meg ytterligere sympati for det utspillet. Og det er i grunn ganske synd.

Skrevet
Jeg håper for all del at de fleste damene som har postet innlegg i denne tråden ikke er representative for kvinnestanden. Med noen få hederlige unntak er det få som stiller spørsmålstegn ved at det i det hele tatt finnes en bildeserie fra en begravelse, og at ordet "crocks" kan forekomme så mange ganger i.f.m. omtalen av en død person(s begravelse). Det eneste som mangler for å gjøre tråden komplett idiotisk, er at noen setter "R.I.P." på trykk. (Neimenn, der kom den gitt!).

Neste gang dere blander sammen deres sko-fetisj med temaer som liv og død, bør dere vite at dere gir næring til kjønnsrelaterte fordommer dere sannsynligvis ikke setter særlig stor pris på.

I fjor så jeg Anne Kat. Hærlands "Tatt av vinen". Hun uttalte blant annet at "folk blir dummere og dummere" (eller noe i den duren). Denne tråden gir meg ytterligere sympati for det utspillet. Og det er i grunn ganske synd.

Jeg vil berømme deg for din avatar. Den er så hyggelig og romatisk, så man blir varm innvendig av å se på den. Nydelig bilde. Er det deg?

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet (endret)

Bra innlegg men det med RIP kunne du vel sprat deg for? Jeg skriver det aldri selv, men skjønner folk som er "ordfattige" ofte kan skrive det, det er aldri lett å finne ord for sånt.

Og Gjest fra forrige side: Jeg trodde Evelina kjente han? Hva er det du hoier rundt og oppfører deg så respektløst etter? Tenk om noen drev på sånn hvis noen som sto deg nær? Her har Evelina mistet noen hun var glad i, og du lar deg holde på slik? :overrasket:

Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod.

Endret av orakel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...