nostalgia Skrevet 10. oktober 2006 #21 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) hmm... ser litt merkelig ut ja... Men kanskje hun har så hovne føtter at hun ikke kommer inni andre sko?? *prøver å finne en logisk løsning på dette* ← Endret 10. oktober 2006 av nostalgia
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #22 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg var i begravelsen, og tro meg, det siste folk som var sørgende deltakere der tenkte på var Jenny Jensens sko.
Charmina Skrevet 10. oktober 2006 #23 Skrevet 10. oktober 2006 I min begravelse håper jeg folk kommer i akkurat det de føler for jeg Og jeg tror heller ikke at de som var i kirken reagerte så veldig på dette. Broren min var der og sa at det var noe av det sterkeste han hadde vært med(og da tenker jeg ikke på en viss dames antrekk altså) på, han var rimelig utladet etterpå. Og enig med de som skriver at det er ganske så smakløst å putte et kamera oppi fjeset på folk som sørger. Er det så spennende for alle andre å se på det egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #24 Skrevet 10. oktober 2006 Herregud, drit nå i det da. Man kan vel være lei seg uansett hvilken farge man har på?
Karamba Skrevet 10. oktober 2006 #25 Skrevet 10. oktober 2006 Og Crocs på beina? Ærlig talt, sier bare jeg. ←
Gjest graceland Skrevet 10. oktober 2006 #26 Skrevet 10. oktober 2006 Greit nok at hun kanskje hadde hovne føtter, men det finnes crocs i svart også.
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #27 Skrevet 10. oktober 2006 Alle anledninger er se&hør anledninger. Spesielt sørgende kjendiser. Og det som er ille, halvparten av de som fordømmer dette massehysteriet med fotografer kommer til å kjøpe se&hør når bildene er der. Døde kjendiser selger. Bare det er trist i seg selv. Men til saken. Hun frisket da virkelig opp i en trist anledning, nesten så flere skulle gjort det. Håper mange tør gjøre slikt i min begravelse. Jeg vil ha farver og galskap. Latter og sang. Men mennesker er forskjellig. Kanskje hadde JW ønsket noe annet. Men som noen sa, slikt blir heldigvis ikke lagt merke av de sørgende i kirken. Kun av se&hør på utsiden.
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. oktober 2006 #28 Skrevet 10. oktober 2006 Men jeg reagerer mer på at de legger ut nærbilde av ansiktet til gråtende Tommy Steine osv. Det syns jeg er mer usmakelig ← Enig i det. Jeg syns de burde få kunne sørge i fred, uten at det skal bli en stor happening av det.
Arkana Skrevet 10. oktober 2006 #29 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg synes det er noe usmakelig å kritisere J. Jensen for hennes klesvalg, i denne settingen. Det er en begravelse, og det var trist å se på alle bildene. Da er det lite viktig hva en nybakt mor har på seg, som bor noen meter unna kirken (hun bor på Frogner). Hvis en absolutt må si noe om stil og eleganse, var det vel hun pene unge damen som går ned kirketrappen med Ivar Dyrhaug som absolutt ser best ut av alle kvinnene. ← Helt enig med deg. Det viktigste er jo at man kommer, ikke hva man har på seg. Jeg brydde meg absolutt ikke om hva folk hadde på seg i Pappas begravelse. Jeg var rørt og glad over at kirken var fullstappet, og jeg ville heller at absolutt alle skulle kommet i turkis og rosa enn at de skulle ha blitt hjemme. Synes det er unødvendig å begynne å klage over slike uvesentligheter når en ung mann er død.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #30 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg synes det er noe usmakelig å kritisere J. Jensen for hennes klesvalg, i denne settingen. Det er en begravelse, og det var trist å se på alle bildene. Da er det lite viktig hva en nybakt mor har på seg, som bor noen meter unna kirken (hun bor på Frogner). Hvis en absolutt må si noe om stil og eleganse, var det vel hun pene unge damen som går ned kirketrappen med Ivar Dyrhaug som absolutt ser best ut av alle kvinnene.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #31 Skrevet 10. oktober 2006 Huff, jeg regerte faktisk mest på at hun poserte med et smil da hun fikk kameralinsa opp i ansiktet jeg... Og da i tillegg stille opp i en begravelse med rosa skjerf og rosa sko!?! -klart hun var ute etter oppmerksomhet! ← Begynner å lure på om jeg er blind. På hvilket bilde smiler hun? Ser to bilder av dama og kan ikke se at hun smiler på noen av dem.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #32 Skrevet 10. oktober 2006 Helt enig med deg. Det viktigste er jo at man kommer, ikke hva man har på seg. Jeg brydde meg absolutt ikke om hva folk hadde på seg i Pappas begravelse. Jeg var rørt og glad over at kirken var fullstappet, og jeg ville heller at absolutt alle skulle kommet i turkis og rosa enn at de skulle ha blitt hjemme. Synes det er unødvendig å begynne å klage over slike uvesentligheter når en ung mann er død.[/color] ← Støtter den.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #33 Skrevet 10. oktober 2006 Begynner å lure på om jeg er blind. På hvilket bilde smiler hun? Ser to bilder av dama og kan ikke se at hun smiler på noen av dem. ← På se og hør sin nettside: http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/N...240037/1.240331 Fikk ikke til å linke direkte til bildet, bla i bildene. Kunne til nød forsvare sjalet, men crocs? og knallrosa!?? Nei, synes ikke dette passet i en begravelse..
Gjest graceland Skrevet 10. oktober 2006 #34 Skrevet 10. oktober 2006 Det var mange som smilte utenfor kirken, det gjorde Jan Fredrik Karlsen og Venke Knutson også. Så å bare hakke på Jenny Jenssen for det, blir litt teit. Dessuten er det ikke sånn at alle gråter hele tiden i en begravelse.
juliannae Skrevet 10. oktober 2006 #35 Skrevet 10. oktober 2006 Det var mange som smilte utenfor kirken, det gjorde Jan Fredrik Karlsen og Venke Knutson også. Så å bare hakke på Jenny Jenssen for det, blir litt teit. Dessuten er det ikke sånn at alle gråter hele tiden i en begravelse. ← Jepp kan være så enkelt som at de snakket om hyggelige minner om JW og derfor dro på smilebåndet når de mintes han!
Sahara Skrevet 10. oktober 2006 #36 Skrevet 10. oktober 2006 På se og hør sin nettside: http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/N...240037/1.240331 Fikk ikke til å linke direkte til bildet, bla i bildene. Kunne til nød forsvare sjalet, men crocs? og knallrosa!?? Nei, synes ikke dette passet i en begravelse.. ← Kanskje hun er i ammetåka?
Gjest Piper Skrevet 10. oktober 2006 #37 Skrevet 10. oktober 2006 Huff, jeg regerte faktisk mest på at hun poserte med et smil da hun fikk kameralinsa opp i ansiktet jeg... Og da i tillegg stille opp i en begravelse med rosa skjerf og rosa sko!?! -klart hun var ute etter oppmerksomhet! ← Vis meg det bildet der hun smiler, for det var ikke på den siden. Men kanskje du så noe ingen andre så? Og det var andre som smilte der, men ingen av oss var der og kan ikke vite om det var noe morsomt som akkurat da ble fortalt. Selv om det er en begravelse, blir det fortalt historier og det må da være lov til å smile også på en slik dag eller skal man bare tenke vondt hele dagen? Jeg tror at man kan le selv i sorgen, og det uten å være respektløst. Og ville hun gå i det sjalet og de skoene så er det vel henne valg, og ikke noe andre har noe med. Det kan jo være hun æret han med å bære rosa, hvem vet egentlig hva som foregikk i hodet hennes. Og til de som reagerte på at pressen var der, så regner jeg med at de var invitert. For hadde de ikke vært invitert, ville de nok ikke fått tatt bilder i kirken. Og da blir det litt for dumt å sitte her å kritisere de for at de tar bilder, når de bare gjør jobben sin. Det blir jo en måte å vise frem begravelsen, til alle de som ikke kunne være tilstede.
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #38 Skrevet 10. oktober 2006 Og til de som reagerte på at pressen var der, så regner jeg med at de var invitert. For hadde de ikke vært invitert, ville de nok ikke fått tatt bilder i kirken. Og da blir det litt for dumt å sitte her å kritisere de for at de tar bilder, når de bare gjør jobben sin. Det blir jo en måte å vise frem begravelsen, til alle de som ikke kunne være tilstede. ← Piper, det er ingen som reagerer på at pressen var der eller at det ble tatt bilder, men det er litt spesielt med close up av Tommy Steines forgråtte ansikt idet han tar siste farvel med kisten inne i bilen... Det er forskjell på bilder og bilder...
Gjest Piper Skrevet 10. oktober 2006 #39 Skrevet 10. oktober 2006 Piper, det er ingen som reagerer på at pressen var der eller at det ble tatt bilder, men det er litt spesielt med close up av Tommy Steines forgråtte ansikt idet han tar siste farvel med kisten inne i bilen... Det er forskjell på bilder og bilder... ← Helt enig
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #40 Skrevet 10. oktober 2006 Det er ikke noe unormalt med å smile i begravelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå