Thomasine Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg skal lage kalender. Fikk tips om Words egen veiviser her inne (takk til deg...). Nå vil jeg gjerne formatere arkene etter eget ønske og vil da skille årsitidene med farger. Foreløpig har jeg satt opp disse, men tar gjerne i mot tips til andre farger om noen har bedre forklaringer... Desember/januar/februar --> hvit skrift (snøen er hvit...) mars/april/mai --> lysegrønn skrift (tenker lit frodig og nytt her...) juni/juli/august --> gul (sol og sommer...?) september/oktober/november --> Dyp Orange (høstfarger?) Andre som ser på månedene med andre farger?? Endret 9. oktober 2006 av Thomasine
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 vinter: hvit, kald lilla, mørk blå (snø og mørk himmel) vår: pastellgrønn, lys gul, lys blå (spirer, vårsol, lys himmel) sommer: rosa, skarp grønn, skarp blå, skarp gul (blomster, sol, soloppgang og solnedgang, sommerhimmel) høst: orange, rød, mørk grønn, skarp lilla (løv, gress, siste sola før vinteren)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå