Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #21 Skrevet 11. oktober 2006 Det har jeg gjentatte ganger sett eksempler på. Vi kvinner kan godt komme med masse negativt om vår egen eksmann uten å få så mye pepper som denne karen får. Og vi kvinnelige debattanter skriver også om egne erfaringer med eksempler fra egne liv, men det er visst helt greit. Men far til 2 stemmer ikke med det bildet vi ønsker å ha av "mannen", og vi ønsker heller ikke å se vår stilling fra den andre siden av bordet. Kanskje er ikke samliv og barneomsorg så sort/hvitt som vi gjerne vil å se det? Jeg syns det er positivt at Far til 2 holder ut til tross for stadig nedrakking fra noen få av debattantene her inne, for det er kun noen få som er ute etter å henge seg opp i ethvert innlegg fra hans side. Og det gjelder uansett hva han skriver, også når han kommenterer noe generelt og ikke skriver noe om sin egen situasjon. ← jaddajadda far-til-to.............
Gjest vemmelig gjestefa.. Skrevet 12. oktober 2006 #22 Skrevet 12. oktober 2006 jaddajadda far-til-to............. ← og der kom akkurat det jeg viste til.......... understatement of the year!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå