Gå til innhold

Hvor kjøpe ferdigsydde gardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg vill ha tykke gode gardiner, ikke sånne Ikea greier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhlens har mange fine gardiner. Tror de har mange som er 250 cm. De har butikk på Vikatorget og ved Eldorado kino.

Skrevet

Jeg fant noen på Skeidar for et par år siden. Ikke forede, med veldig ok vevet kvalitet. De hadde flere ulike høyder i de forskjellige seriene av gardinhøyder.

Skrevet

Kid har av og til lange gardiner helt opptil 250cm, men om det er den typen du tenker på vet jeg ikke.

Skrevet

Supert da skal jeg sjekke ut Åhlens, Skeidar og Kid :)

Skrevet

Jeg leter også! fant ingen ting på Kid, fant et par røde i fløyel på Åhlens, og på Skeidar har jeg ikke lett ennå så da bærer kanskje turen dit snart.

Skrevet
Jeg leter også! fant ingen ting på Kid, fant et par røde i fløyel på Åhlens, og på Skeidar har jeg ikke lett ennå så da bærer kanskje turen dit snart.

Da må du fortelle meg hvordan det gikk på Skeidar :)

Skrevet

kanskje noen har katalogen og kan sjekke. Får opp katalogsiden på nettet også, men helt umulig å lese hva som står der.

• 3 uker senere...
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg kjøpte noen på KID som var 210 lang. Men de var brettet og lagt opp flere ganger, så jeg bare sprettet de opp og fikset, så nå er de nok rundt 240 lang :)

Gjest Leiababe
Skrevet

Mange gardiner fra IKEA kommer i 3 m lengde. Så legger du de opp selv. Enkelt og greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...