Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette programmet jenter? Holder på å le meg ihjel, men synes endel var litt drøyt! :roll: Tipper kvinnegruppa Ottar ser rødt nå! :icon_lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm....sitter i rommet ved siden av og syns KG er mer interessant jeg....

Skrevet

Jeg liker Håvard godt, men dette programmet var nok ikke helt min stil. Synes det verste var sketsjen med gutten. Skulle ikke dratt inn barn i slikt. Ja, jeg er litt gammeldags :)

Skrevet

Har ikke sett det, og tror heller ikke jeg kommer til å se det. Så ikke ut som noe jeg syns var gøy hvertfall. Kan jo hende jeg ser det visst jeg sitter med skjermen og trykker forbi den. Men tror ikke jeg kommer til å notere ned på baksiden av hånden når det er .

Skrevet

Waaaaaay too much!

Noen scener var artige, men mestepartern var bare flaut.

Skrevet

Det ble for dumt.

Liker menn å bli fremstilt som neandertalere mon tro?

Hvis det hadde vært et tilsvarende program for kvinner hadde jeg kasta TVen ut av vinduet.

Skrevet

Synes det var noe som var morsomt, halvparten var ganske pinlig og litt dårlig. Programmet er vel kanskje bygd rundt en noe oppdiktet stereotyp av at alle gutter, at de bare liker puppedamer og klør seg på balla hele tida..... ikke helt realistisk. Publikum hørtes også ganske mellomfornøyd ut.

Om programmet hadde vært virkelig bra, hadde nok flere blitt veldig sinte... Deiblant kvinnegruppen Ottar....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...