Gå til innhold

Noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_May_*
Skrevet

Jeg vurderer å gå til anskaffelse av fuktighetskrem og rensekrem i Aloe Vera serien. (som skal være skånsom mot sensitiv hud)

så jeg lurte på om det er noen som har noen erfaring/mening om denne serien?

noen som har noen meninger om jeg bør velge Aloe Vera Gentle Cleanser, eller Aloe Vera Gentle Facial Wash, eller hva som er forskjellen på disse?

håper virkelig det er noen som kan hjelpe meg, for det nytter ikke spørre i etter hjelp i butikken her i byen. (de prøver alltid å sende deg hjem med masse man ikke trenger..) :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt synes jeg ikke Body Shop er gode på ansiktspleie. Dersom du har sensitiv hud, kan jeg heller anbefale Avene fra apoteket. Har ikke hatt et eneste anfall av stram, vond hud siden jeg begynte å bruke produktene deres.

Skrevet

Jeg synes Body Shop har gode renseserier og har brukt fra de mange ganger. Siste serien jeg prøvde var aloe vera - men den er nok helt feil for min hud.

Skrevet

Jeg fikk rensemelk pluss ansiktsvann fra Body Shop i gave for kanskje 4-5 år siden. Reagerte skikkelig på det ansiktsvannet. Hele ansiktet ble knallrødt og klødde noe helt jævlig og gjorde vondt. Har aldri reagert på kosmetikk av noe slag før så det var litt av en overraskelse. Heiv selvfølgelig produktene med en gang. Tror den flaska var grønn.

Skrevet
Jeg fikk rensemelk pluss ansiktsvann fra Body Shop i gave for kanskje 4-5 år siden. Reagerte skikkelig på det ansiktsvannet. Hele ansiktet ble knallrødt og klødde noe helt jævlig og gjorde vondt. Har aldri reagert på kosmetikk av noe slag før så det var litt av en overraskelse. Heiv selvfølgelig produktene med en gang. Tror den flaska var grønn.

Samme skjedde med meg med serien seaweed. (grønne tuber) Fikk kløende utslett i hele ansiktet.

Skrevet
Jeg vurderer å gå til anskaffelse av fuktighetskrem og rensekrem i Aloe Vera serien. (som skal være skånsom mot sensitiv hud)

så jeg lurte på om det er noen som har noen erfaring/mening om denne serien? 

noen som har noen meninger om jeg bør velge Aloe Vera Gentle Cleanser, eller Aloe Vera Gentle Facial Wash, eller hva som er forskjellen på disse?

håper virkelig det er noen som kan hjelpe meg, for det nytter ikke spørre i etter hjelp i butikken her i byen. (de prøver alltid å sende deg hjem med masse man ikke trenger..) :sjenert:

hm, hvilken by bor du i? Oslo butikkene har jo kjempehyggelige betjeninger :) Noen så klart bedre enn andre, det er ei som alltid er blid og genuin; og er innmari serviceinnstilt, prøver som regel å handle mest av henne. Men hun er der ikke hele tiden da...Enkelte gir bedre service enn andre...

Skrevet

Jeg har ògså reagerte skikkelig ille på de produktene! Vær forsiktig om du har tørr og sensetiv hud...! ;)

Skrevet
hm, hvilken by bor du i? Oslo butikkene har jo kjempehyggelige betjeninger :) Noen så klart bedre enn andre, det er ei som alltid er blid og genuin; og er innmari serviceinnstilt, prøver som regel å handle mest av henne. Men hun er der ikke hele tiden da...Enkelte gir bedre service enn andre...

Bor i Kristiansand

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...