Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har tenk å bestille meg en time hos hudpleier, noen som vet hva de tar betalt for timen?
Krista83 Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg var hos hudpleier i haugesund, og da hadde dyprens en behandling som tok ca 1 time, dette tok de 550 for der... Men om større byer er dyrere vet jeg ikke, men sansynligvis...
aimee Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Når det gjelder hudpleiere, hadde jeg virkelig gjort litt research-arbeid før jeg bestilte time! Det er ganske utrolig hvor mye forskjell det er på prisene rundt om. Sjekk på nettet eller ring rundt, kanskje du kommer over et kampansjetilbud til og med. Uansett dyrt eller ikke, du bør nok regne med priser fra 400-800 tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Jepp hudanalyse er gratis. ivertfall der jeg skal, har fått meg time på fredag
Karamba Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 Der jeg går koster det 550,- for 1,5 time...
aimee Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, hudanalyse er vel gratis? Skulle bare mangle, så mye som det koster for behandlingene. Jeg var ikke noe fornøyd med hudanalysen jeg fikk sist. Virket som bare et forsøk på å tjene mer penger. "Du har litt uren hud i pannen, og da vil jeg anbefale blablabla". Irriterende når hudpleiere blir selgere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå