Gå til innhold

Lange hansker

Gjest -eline-

Anbefalte innlegg

Gjest -eline-

Noen som vet hvor man får tak i lange hansker, fortrinnsvist i skinn/skinnetterligning (sorte), i Oslo-området? Har vært innom haugevis med butikker nå, men det nærmeste jeg har kommet er slike "strikkede" hansker på HM, men de var skikkelig fæle. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lange (opp til albuen) hansker i sort skinn selges på HM nå, koster 298,-

Det kan være de kun har dem på storbybutikkene, og det er vel feks Stenersensgate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Assecories har en del hansker prøvd der??

Har vært innom etpar og de hadde ikke slike, har dog sett etpar røde i reklame for Accessorize, så jeg vet jo at det finnes. Hjelper lite når de ikke har det inne i butikkene...

Så lange skinnhansker på H&M i Trondheim.  :)

Skal til Bartebyen på onsdag, hvilken H&M? ;)

Lange (opp til albuen) hansker i sort skinn selges på HM nå, koster 298,-

Det kan være de kun har dem på storbybutikkene, og det er vel feks Stenersensgate.

Har vært på flere H&M som ikke har hatt (4-5 stykker rundt og i Oslo), så jeg får vel bare lete litt til, irriterende at de ikke kan ha slikt på de fleste butikkene...

Takk i hvertfall, begynner å bli såpass kaldt at jeg må ha meg hansker nå, og siden 60-tallsjakka mi er litt kort i ermene... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært innom etpar og de hadde ikke slike, har dog sett etpar røde i reklame for Accessorize, så jeg vet jo at det finnes. Hjelper lite når de ikke har det inne i butikkene...

Skal til Bartebyen på onsdag, hvilken H&M? ;)

Har vært på flere H&M som ikke har hatt (4-5 stykker rundt og i Oslo), så jeg får vel bare lete litt til, irriterende at de ikke kan ha slikt på de fleste butikkene...

Takk i hvertfall, begynner å bli såpass kaldt at jeg må ha meg hansker nå, og siden 60-tallsjakka mi er litt kort i ermene... :sjenert:

H&M på Trondheim Torg hadde iallefall lange hansker! :) (i 1.etasjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-
Sara hadde denne uken :)

Finner jeg ikke på H&M i Trondheim så må jeg en tur opp i Bogstadveien da, har faktisk ikke vært der enda... :sjenert: Sikkert like greit, studielånet er ikke ubegrenset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og siden 60-tallsjakka mi er litt kort i ermene... :sjenert:

Var det du som hadde handlet en slik på Fretex?

Du har ikke lyst å legge inn bilde... :sjenert: Den høres skikkelig fin ut, så jeg kunne gjerne tenkt meg å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange har tipset deg om HM, og det stemmer det. Men jeg bestilte mine fra nettet.

Fantastisk pene inntil en 60-talls jakke med kortere ermer da!

Jeg gleder meg til jeg kan starte å bruke mine :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange har tipset deg om HM, og det stemmer det. Men jeg bestilte mine fra nettet.

Fantastisk pene inntil en 60-talls jakke med kortere ermer da!

Jeg gleder meg til jeg kan starte å bruke mine :)

:klem:

Disse har jeg også. De er kjempe fine. Prøvde å finne de på nett nå, men ser ut som om de desverre er utsolgt :) Blir kjempe gøy å kunne starte å bruke de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...