Gjest -eline- Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som vet hvor man får tak i lange hansker, fortrinnsvist i skinn/skinnetterligning (sorte), i Oslo-området? Har vært innom haugevis med butikker nå, men det nærmeste jeg har kommet er slike "strikkede" hansker på HM, men de var skikkelig fæle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 9. oktober 2006 #2 Del Skrevet 9. oktober 2006 Assecories har en del hansker prøvd der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så lange skinnhansker på H&M i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Ariel* Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lange (opp til albuen) hansker i sort skinn selges på HM nå, koster 298,- Det kan være de kun har dem på storbybutikkene, og det er vel feks Stenersensgate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 9. oktober 2006 #5 Del Skrevet 9. oktober 2006 Assecories har en del hansker prøvd der?? ← Har vært innom etpar og de hadde ikke slike, har dog sett etpar røde i reklame for Accessorize, så jeg vet jo at det finnes. Hjelper lite når de ikke har det inne i butikkene... Så lange skinnhansker på H&M i Trondheim. ← Skal til Bartebyen på onsdag, hvilken H&M? Lange (opp til albuen) hansker i sort skinn selges på HM nå, koster 298,- Det kan være de kun har dem på storbybutikkene, og det er vel feks Stenersensgate. ← Har vært på flere H&M som ikke har hatt (4-5 stykker rundt og i Oslo), så jeg får vel bare lete litt til, irriterende at de ikke kan ha slikt på de fleste butikkene... Takk i hvertfall, begynner å bli såpass kaldt at jeg må ha meg hansker nå, og siden 60-tallsjakka mi er litt kort i ermene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #6 Del Skrevet 9. oktober 2006 Har vært innom etpar og de hadde ikke slike, har dog sett etpar røde i reklame for Accessorize, så jeg vet jo at det finnes. Hjelper lite når de ikke har det inne i butikkene... Skal til Bartebyen på onsdag, hvilken H&M? Har vært på flere H&M som ikke har hatt (4-5 stykker rundt og i Oslo), så jeg får vel bare lete litt til, irriterende at de ikke kan ha slikt på de fleste butikkene... Takk i hvertfall, begynner å bli såpass kaldt at jeg må ha meg hansker nå, og siden 60-tallsjakka mi er litt kort i ermene... ← H&M på Trondheim Torg hadde iallefall lange hansker! (i 1.etasjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 9. oktober 2006 #7 Del Skrevet 9. oktober 2006 H&M på Trondheim Torg hadde iallefall lange hansker! (i 1.etasjen) ← Da blir det en tur innom der på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 9. oktober 2006 #8 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sara hadde denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 9. oktober 2006 #9 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sara hadde denne uken ← Finner jeg ikke på H&M i Trondheim så må jeg en tur opp i Bogstadveien da, har faktisk ikke vært der enda... Sikkert like greit, studielånet er ikke ubegrenset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #10 Del Skrevet 9. oktober 2006 og siden 60-tallsjakka mi er litt kort i ermene... ← Var det du som hadde handlet en slik på Fretex? Du har ikke lyst å legge inn bilde... Den høres skikkelig fin ut, så jeg kunne gjerne tenkt meg å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #11 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ser mange har tipset deg om HM, og det stemmer det. Men jeg bestilte mine fra nettet. Fantastisk pene inntil en 60-talls jakke med kortere ermer da! Jeg gleder meg til jeg kan starte å bruke mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 10. oktober 2006 #12 Del Skrevet 10. oktober 2006 Ser mange har tipset deg om HM, og det stemmer det. Men jeg bestilte mine fra nettet. Fantastisk pene inntil en 60-talls jakke med kortere ermer da! Jeg gleder meg til jeg kan starte å bruke mine ← Disse har jeg også. De er kjempe fine. Prøvde å finne de på nett nå, men ser ut som om de desverre er utsolgt Blir kjempe gøy å kunne starte å bruke de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 10. oktober 2006 #13 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Hvis du drar ut til CC Vest på Lilleaker, så er det en butikk som har mange forskjellige pene, lange skinnhansker. Heter Ambiente, ligger i 1 etg, og har f.eks. disse hanskene (som jeg har pekt ut for min kjære opptil flere ganger...) http://www.ambiente.no/html/gave/gave/gave_07.html Endret 10. oktober 2006 av Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 12. oktober 2006 #14 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg så de i dag på Hennes & Mauritz i Bogstadveien. Hadde sorte og burgunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå