Gå til innhold

Telefonsvarere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt uproblematisk. Møter på svarere stadig vekk i forbindelse med jobb, og da legger jeg igjen beskjed med hvem som ringer, hva det gjelder og hvor/når vedkommende når meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest prestekrage
Skrevet

Legger stort sett igjen beskjed jeg. Så vet den som jeg har prøvd å nå- hvorfor jeg ringte. Om det var bare for å skravle eller at jeg virkelig MÅ snakke med personen (skjer ofte i jobbsammenheng).

Synes det er ren høflighet, så vet personen om det er noe viktig eller bare svada...

Skrevet

Jeg brukte det veldig mye i jobb sammenheng. Det er så greit når kunden har lagt igjen beskjed hvis jeg var opptatt, og jeg ringer tilbake så snart jeg har tid.

Jeg bruker det også privat men ikke så mye som i jobb. Broren min har par ganger lagt igjen noen utrolig morsome beskjeder. Jeg har dem lagret og hører på dem når jeg trenger en god latter.

Skrevet

Jeg liker godt å snakke med telefonsvarere, og synes de varer altfor kort! Det begynner å pipe med en gang jo! De burde vare lengre, så kunne en fortell emasse om seg selv og legge ut, klage osv. :sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Legger alltid igjen beskjeder i jobbsammenhen, men privat varierer det etter hvem jeg ringer, formål samt humør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...