Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvor ofte farger dere etterveksten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten hver mnd., men jeg bruker toner, så jeg må friske fargen opp i tillegg! :)

Skrevet

Ideelt sett bør det gjøres hver sjette uke.

Skrevet
Ideelt sett bør det gjøres hver sjette uke.

Så sant, så sant! ;)

Skrevet

Farger hos frisør. Hun klarer utrolig nok å få etterveksten til å se kul ut - som om det skal være sånn. Hun bruker en farge som ligger tett opp til min egentlige innerst. Og flere farger som sklir inn i hverandre på resten av håret. Sist jeg farget og klippet det var på forsommeren og det holder seg ennå.

Min fantastiske frisør holder til hos Adam og Eva i Torggata i Oslo. Trine heter hun. Hun er fabelaktig.

Skrevet

håret mitt vokser så utrolig fort, så jeg prøver å holde ut i 4 uker, selvom jeg hadde sett bedre ut hver 3. (etter 4 uker har jeg allerede 1,5cm ettervekst, så angrer litt på at jeg startet farge-helvette..)

Skrevet
Så sant, så sant! ;)

tror veninnen min går til henne..hun ser alltid super fresh ut..Hva tar hun får farging osv?hvor langt hår har du?

Skrevet

Jeg skal til frisøren og stripe håret nå til helgen. Da er det fire mnd. siden sist! Håret mitt vokser sent, pluss at overgangen mellom naturlig farge og striper ikke er så stor.

Gjest Miss_alexandria
Skrevet (endret)

Jeg tar det som regel hver sjette uke. Da har det allerede blitt så mye ettervekst at jeg nesten føler meg ugly :sur:

Edit, glemte å si at jeg kun gjør det hos frisør!

Endret av Miss_alexandria
Gjest Deception
Skrevet

Jeg farger også hver fjerde uke. Når man farger håret svart, vises etterveksten raskt uansett.

Men Frysepulver har sagt at jeg er fin med svart hår, så det så. :sjarmor:

Skrevet

Hver fjerde uke. Har langt mørkt hår og klarer ikke å se etterveksten som er litt lysere og med enkelte grå hår i. Når det vises, føler jeg meg lite stilig og da er det rett å kjøpe farve. Dvs bruker en toningssak. Dermed blir ikke tuppene mørkere og mørkere, men ca annenhver gang tar jeg bare etterveksten. Farver selv og det er en drittjobb å farve så langt hår, men skulle jeg tatt det hos frisør, ville jeg gått konk om jeg skulle ta det like ofte.

Skrevet
håret mitt vokser så utrolig fort, så jeg prøver å holde ut i 4 uker, selvom jeg hadde sett bedre ut hver 3. (etter 4 uker har jeg allerede 1,5cm ettervekst, så angrer litt på at jeg startet farge-helvette..)

Samme her

Skrevet

Ca annenhver måned, har striper så en ser ikke etterveksten så godt.. :sexy:

Skrevet

Farger hos frisør hver femte uke - men kan gå ned til hver sjette nå på høst/vinter, da vokser håret mitt faktisk litt saktere enn om sommeren.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Annenhver måned kanskje? Nå farger jeg håret mitt svart og det er allerede mørkebrunt i forveien, så skillet synes ikke særlig godt. Siden hårfarge av en eller annen grunn ikke sitter godt på håret mitt, falmer faktisk fargen i takt med at håret vokser ut, så det blir et ganske jevnt resultat.

Skrevet

Ca. annenhver måned her også. Bruker også en farge som ikke er altfor ulik min naturlige, så litt ettervekst går bra.

Skrevet

Jeg farger det når det trengs.

Sikkert etter halvannen mnd eller noe, kasnkje 2.

Jeg er egentlig vedig blond, og jeg farger det brunt, så skille blir rart :ler:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har sluttet å farge og begynt å stripe (så lenge det varer), og det gjør jeg hver gang vi besøker min svigerbror og svigerinne. Hun er utdannet frisør og gjør det gratis på meg :) Går vanligvis 2-4 mnd mellom hver gang, men litt mørk ettervekst er ikke så ille, syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...