Gå til innhold

rekkefølge sanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan!

Er det noen faste regler for rekkefølgen av sanger? tenker på brud, fra søsken etc. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen bestemt rekkefølge? ;)

Skrevet

Det har jeg slett ikke tenkt på enda, men jeg kan se om jeg finner igjen eska med "samlesaker" når jeg kommer hjem (vi har nettopp flytta, så jeg er usikker på hvor den er...) og finne gamle sanhefter fra et par bryllup jeg har vært i, og se etter fellestrekk...

Skrevet

Her er ett forslag:

Velkomstsang

Brudens fars tale

Brudgommens tale

Brudens tale/sang til brudgommen

Brudens forlovers tale/eller sang

Brudgommens forlovers tale/eller sang

Brudgommens fars/eller mors tale/sang

Brudgommens eller brudens søsken tale/sang

Andre taler/Ordet fritt/sanger

Takk for maten tale/sang

Skrevet

lurte på en ting ang dette så jeg spør her hvis det er greit ;)

hvordan vet dere hvem dere får sangger og taler av???

har dere spurt di, eller har di kommet med ideen selv??

vet at i noen av di bryllupene jeg har vært med i så står det at taler og sanger skal gis til toastmaster innen en vis tid før bryllupet.

litt usikker på hvordan vi skal gjøre dette selv enda..

Skrevet

Vi vil delegere sangene til en av forloverne, tenkte vi, så kan de sette dem sammen, slik at vi ikke ser dem før bryllupet, evt. at våre mødre kan dele på den oppgaven, slik at de også får være en del av dette ;o)

Vi vil skrive i invitasjonene at sangene må evt. leveres til.... innen den og den datoen. ;)

Skrevet

Vi forhørte oss med de nærmeste om taler, og øvrige kunne kontakte toastmaster på dagen.

Sanger regnet vi med at han klarte å koordinere på dagen, bortsett fra at vi vel visste om en. (Som ble flettet inn i programmet på forhånd.)

Ble litt omstokking uansett, for talen min skulle vært før en pause, men jeg hadde glemt å få den fra forloverens bag... Så vi måtte bytte om på noen taler og sanger, så min tale ble etter pausen, og vi rakk å finne den... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...