Yme Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jepp, det er helt sant! Jeg gikk forbi et speil da, så tenkte jeg "å fytterakkærn jeg er kjekk!" å det var jeg helt enig i. Jeg er pen ass, sant det mamma?
La Luna Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Får vi se et bilde av deg da, så kan vi bedømme vi og?
mysan Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Vakreste, vakreste!! Jeg hadde nesten glemt hvor vakkert barn jeg har, helt til du faktisk kom ut fra rommet ditt. Guri malla!! Endret 9. oktober 2006 av mysan
Yme Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 Får vi se et bilde av deg da, så kan vi bedømme vi og? ← Jeg ska tenke litt på det, mens jeg finner et bilde som greier å fange hele skjønnheten min! (selvom det nesten er umulig)
Gjest Chantal Skrevet 10. oktober 2006 #5 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Får vi se et bilde av deg da, så kan vi bedømme vi og? ← Han er ikke så fæl egentlig. Han har gullhår. Sånn langt krøllete gullhår som han pleier å lage musefletter av. Endret 10. oktober 2006 av Chantal
Yme Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Han er ikke så fæl egentlig. Han har gullhår. Sånn langt krøllete gullhår som han pleier å lage musefletter av. ← Stemmer det! Endret 10. oktober 2006 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå