Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Inspirert av Hvilke "ting" ved partneren din irriterer deg? Spør jeg heller: Hvilke "ting" ved partneren din liker du best? Her er noen av min partners beste sider: Jeg elsker at han er så snill og god mot meg både fysisk og mentalt. Jeg elsker måten han ser på meg og hvordan han gjør meg mer harmonisk og hel. Han bringer ut det beste i meg og får meg til å like meg selv. Jeg elsker den harde brystkassa hans og at jeg får sovne med hodet oppå den hver kveld og våken oppå den hver morgen. Han er så forståelsesfull og snill og hører alltid på meg og tar alle mine både store og små bekymringer på alvor, også når han har store bekymringer selv. Han prøver alltid å sette seg inn i hvordan jeg har det og prøver å finn konstruktive løsninger på mine problemer. Han er utrolig flink til å både vise meg og fortelle meg hvor høyt han elsker meg og hvor glad han er for å være gift med meg. Jeg føler meg utrolig heldig som har en så fin og god mann!!
Gjest Anerikke Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg liker at han er skrekkelig morsom! Han er interessert i mennesker rundt seg, og er utrolig generøs med alt han har. Han prioriterer meg og mine ønsker og behov høyt. Og så blir han aldri lei av å pjuske meg...!!!
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Det er mye jeg liker ved samboeren min. Det er litt todelt. På den ene siden beundrer jeg ham veldig som person. På den andre siden liker jeg måten han er mot meg på og hvordan vi er sammen. Men det er vel to sider av samme mynt. Jeg liker at han er reflektert, omtenksom, kreativ, morsom, interessant, smart, amsibiøs. Jeg liker også at han er tålmodig med meg som ingen andre (noe som passer bra med mitt temperament). Liker at vi har en sær, felles humor, og at hvis vi f.eks. er sammen med andre, så kan vi smile til hverandre av den samme tingen som ingen andre syns er morsom. Jeg liker at han ofte ser ting på en annen måte enn meg og mange andre. Liker at han er interessant å diskutere med (og vi diskuterer mye). Kreativiteten hans kommer til uttrykk i det daglige på denne måten, og også i forhold til hvor flink han er til å skrive, tegne og male. Liker utseende hans også, selv om dette ikke var avgjørende da jeg falt for ham (ikke bevisst hvertfall). Hvis jeg f.eks. skal treffe ham i byn, og jeg ser han komme mot meg på avstand, tenker jeg at han er ganske så kjekk. Dette var litt om kjæresten min. Jeg føler virkelig at jeg har kapret drømmemannen. Vi har utrolig mye til felles, noe som gjorde at vi var gode venner før vi ble sammen. Samtidig har vi lidenskapen. Jeg tror ikke jeg kunne hatt det på noen annen måte, enn å ha begge disse to tingene. Merker at jeg savner ham nå. Han har vært bortreist i helga, men ventes tilbake om noen timer
Arkana Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 - at han er intelligent og har så utrolig mye kunnskap om alt - at han elsker meg, og viser det hele tiden, både i ord og handling - at han er snill, hjelpsom og generøs - at han får meg til å le - at vi har så mye til felles og er så like på alle områder - at han er så kjekk og flott å se på han er rett og slett fantastisk
animelona Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 -han er utrolig snill og god -han er intelligent og en interessant samtalepartner -han er utrolig kjekk og fin kropp -han er sosial og sjarmerende -han er forståelsesfull, flink til å lytte og flink til å ta vare på meg -han er kjempeflink til å lage mat -han er fantastisk i senga -han er veldig dyktig på jobben og en utrolig dyktig musiker -han bryr seg om andre mennesker og er en god venn -han er reflektert og moden og har fornuftige meninger om mye -han kan være leken og tullete og vi kan være skikkelig fjortiss sammen hvis vi er i det hjørnet -han får meg til å le og klarer alltid å få meg på godt humør dersom jeg er nedfor -han er ambisiøs og jeg har virkelig tro på at han kan nå målene sine -han er helt fantastisk rett og slett...
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Glemte en vesentlig ting. Kjæresten min er interessert i å snakke om følelser, og er ikke redd for å vise at han elsker meg gjennom ord, fysisk nærhet og handlinger. Hvis han hadde vært en kald fisk som meg selv , så hadde vi nok vært ute å kjøre. Jeg har alltid vært glad i å snakke om følelser, men lite vant til fysisk kontakt og det å si at man er glad i hverandre. Jeg har blitt totalforandret på det området siden vi ble sammen.
Gjest -eline- Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Kjæresten min har utrolig mange gode kvaliteter, han er rett og slett fantastisk -Han har en positiv livsholdning, den er smittende og han får meg alltid i godt humør om jeg er deppa. -Han er utrolig generøs, både ovenfor meg, sin familie, min familie og sine venner, han har tid og energi til å trå til, dvs han tar seg tid når det er noe som er viktig. -Han er intelligent og reflektert, vet mye og han er morsom å snakke med om alt og ingenting, han utfordrer meg. -Han er morsom! Ok, det er tåpelig og dårlig "pappahumor", men måten han sier ting på... Han får meg til å le svært lett! -Han er utrolig flink til å fortelle meg hvor glad han er i meg, gi meg komplimenter og få meg til å føle meg elsket. Han får fram det beste i meg og vi utfyller hverandre utrolig godt. -Han har en leeeekker kropp og er utrolig kjekk, er utrolig stolt når det er jeg som går hånd-i-hånd med han -Jeg liker at han er så rolig, jeg har endel temperament og etter at jeg traff han så har han roet meg ned. Vi passer bare veldig godt sammen, det klikker og jeg fremdeles skikkelig forelska... Utrolig deilig følelse!
Gjest Tuppelure Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Bra tråd! Kjæresten og samboeren min er et fantastisk menneske. - Han er tvers igjennom snill, varm og omsorgsfull. - Han er utrolig omtenksom, og gjør hele tiden små ting som viser at han bryr seg (som for eksempel noe så enkelt som å kjøpe med seg en cola light og avisen til meg uten at jeg har bedt om det). - Han er ikke redd for å vise følelser, og heller ikke for å snakke om dem - Han får meg til å føle meg som planetens lekreste dame, når han viser meg at for ham ER jeg faktisk det (!) - Han er en interessant person, med mange ulike sider. Etter tre og et halvt år sammen synes jeg forsatt at han er kjempespennende - Han er veldig maskulin, men ikke på en harry eller macho måte. Dette gjør ham bare supersexy! - ... og vi har den beste sexen jeg noen sinne har hatt - Han er veldig smart, og hjelper meg til å se flere sider ved ting enn det jeg klarer selv. Han utvider min horisont. - Han har uendelig med tålmodighet, en egenskap jeg nesten fullstendig mangler. - Han er en mester i å beholde roen i situasjoner der jeg kan finne på å miste fatningen fullstendig. Dermed takler han meg når jeg er på mitt verste. - Han er en flott pappa for barnet vårt - Han støtter meg alltid når jeg trenger det. - ... Og så er han så skjønn når han krabber inntil ryggen min for å varme meg om natta I det hele tatt... Jeg er en meget heldig kvinne som har funnet ham!
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg liker aller best at han bringer frem det beste i meg - og vise verca. Ellers må jeg si at noe annet jeg setter svært stor pris på, faktisk er sex'en. Jeg har hatt mye sex og dette er den aller, aller beste - mer og bedre enn jeg noensinne hadde håpet på! :D Ellers liker jeg at vi ler mye sammen, at han alltid spør meg om hvordan dagen min har vært, at han bryr seg om hunden min, at vi tenker likt om alle ting som betyr noe, at han er hjelpsom og snill men ikke lett å kue, og at han har sine feil han også, som alle andre.
Gjest Søt Skrevet 10. oktober 2006 #11 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Å, det er så mye herlig å si om gutten min, men er redd for at dere skal bli misunnelig og prøve å rappe han fra meg Neida.. Han er utrolig morsom, og liker å "showe" litt (gjerne danse, noe han er veldig glad i, eller bare holde et lite skuespill) Han er veldig intelligent, og flink til å prate for seg. Han er veldig flink med økonomi ( der var jeg heeelt på jordet før, men man lærer så lenge man lever, og hva han ikke kan lære meg!!!) Han er veldig følsom varm og omtenksom, og har ingen problemer med å vise sin kjærlighet foran noen. (Hender jeg er litt reservert, men har aldri opplevd slik nærkontakt med et menneske før som nå.. Men jeg elsker det ) Han er så søt når jeg finner små lapper i veska, sminkepungen e.l. (gjerne bakpå visittkorta mine) står små søte ord, men som betyr verden for meg! Og jeg går inn til han med et stort smil! ÅÅ, dån!! Det er så herlig! Han er romantisk anlagt, rolig musikk, rødvin og god mat.. mens jeg spiste bare for å overleve før jeg ble med han. Han er veldig flink til å lage mat! måten han ser på meg får meg til å skjelve i bena.. Det blikket og det lure smilet hans - han viser hvor mye han elsker meg, både gjennom ord og handlinger Vi deler samme interesser og han er intressert i hvordan jeg har det. Liker å prate med meg, alt mellom himmel og jord.Og sammen har vi løst mange verdensproblemer Han har empati for mennesker. Og setter seg inn i dems situsjon, før noen konklusjoner blir dratt frem. Han forstår meg. Og kjenner meg.. Han hjelper meg alltid hvis jeg står fast (i økonomi , jobb , familie eller venner) Han er veldig sjarmerende og flørtete Han får frem sider ved meg jeg ikke ante fantes. Han er sinnsyk herlig i senga. Vet veldig godt hva han skal gjøre med meg (han kjenner meg bedre enn meg selv) for at jeg skal ha det diggest mulig.. Han behandler meg veldig pent generelt sett i senga. (noen ganger det går litt røft da gitt) Han er flink med hendene, og liker å utforske (nesten) alt, for å få meg til nye høyder - Han er ordentlig kjekk, og kroppen hans er rett og slett yum yum!! han trener godt, og da er det deilig å ha noen store sterke armer å krype inntil om kvelden. Vi utfyller hverandre godt, og har det helt herlig sammen. Elsker når vi er ute, og vi to ler så vi griner av ting andre ikke synes er særlig morsomt.. Men det er jo så godt! Vi ler veldig mye sammen, og det er sunt! Han er veldig snill mot familie og venner, og er høyt respektert i vennegjengen.. Han er rett og slett en herlig og god gutt. Og ikke noe vondt å si om andre.. (*kremt*) Vi har jo våre moroheter sammen;) Det er så mye mer jeg kan si om herlige gutten min.. Dere andre skriver så mye fint! Jeg er veldig heldig som er sammen med denne gutten, g denne tråden fikk meg til å tenke på egentlig hvor mye også! Jeg skal vise han når jeg kommer hjem! Gi han masse oppmerksomhet idag. Fylle badekar, vin og kanskje litt massasje? Er så glad i go' gutten min Endret 10. oktober 2006 av Søt
FashionySara Skrevet 10. oktober 2006 #12 Skrevet 10. oktober 2006 - sæsten min er utrolig utrolig kjekk..med verdens fineste kropp..han er glad i å trene..noe jeg er også. - Han kan si "jeg elsker deg.." hvor som helst...på tbanen(som godt kan være stappfull).han er så søt.. - Han er verdens snilleste..tenker på alt og alle..og vil for alt i verden ikke gjøre noe som kan såre meg.. - Han overrasker meg stadig.. - Han er veldig tålmodig..(jeg er sta). - Han er ryddig..og oversiktlig..god økonomi osv. - Han elsker at jeg bruker klærne hans(bruker ofte joggebuksene hans hjemme..hettegensere tskjorter osv... - Vi er like mongo begge to. - Han har sans for moter og trender..noe jeg også brenner for.(VI har samme interesser). - Han får meg til å være 100& ærlig. DAMNNN I LOVE THIS GUYY!
Gjest gjesta Skrevet 10. oktober 2006 #13 Skrevet 10. oktober 2006 - måten han ser på meg oser av ømhet - han viser hvor mye han elsker meg, både gjennom ord og handlinger - han er intelligent og ganske praktisk anlagt til å være mann - han er utrolig sjarmerende og morsom - han er der for meg i tykt og tynt - han har bøtter av empati - vi har samme interesser: idrett, friluftsliv, lesing osv. - han viser forståelse ovenfor mine problemer, avfeier de aldri - klarer å snakke om ting som kan være vanskelige - han har en væremåte som gjør at jeg stoler på han - han viser meg tillit og respekt - jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt av noen før - han hadde hata at jeg skreiv detta i rosa Listen kunne fortsatt i det lange og brede... Elsker han over absolutt alt!!!
Gjest lillelou Skrevet 10. oktober 2006 #14 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) * Han er verdens kjekkeste,selvsagt. * Han er så fantastisk snill og generøs mot meg * Han har omsorg for alle rundt seg, familie,venner,dyr,og vil at alle skal ha det bra * Han har verdens vakreste øyne,deiligste hender og vakreste smil * Vi kan snakke om ALT-og det er han som har fått meg til å bli åpen og å tørre å være meg selv 100% * Han er intelligent,og flink til å finne både praktiske og teoretiske løsninger på ting * Han er skikkelig,skikkelig morsom * han kaller meg "søte *********" hver dag,og ganske ofte hvisker han i øret mitt hvor glad han er i meg,gjerne mens vi står i kø på matvarebutikken. * Han er flink til å lage god mat * Han får meg til å føle meg vakker * Han har en fin sangstemme * Han kan plutselig begynne å danse små rare danser midt på stuegulvet *...og listen fortsetter.... Endret 10. oktober 2006 av lillelou
Gjest Søt Skrevet 10. oktober 2006 #15 Skrevet 10. oktober 2006 * Han er verdens kjekkeste,selvsagt. * Han er så fantastisk snill og generøs mot meg * Han har omsorg for alle rundt seg, familie,venner,dyr,og vil at alle skal ha det bra * Han har verdens vakreste øyne,deiligste hender og vakreste smil * Vi kan snakke om ALT-og det er han som har fått meg til å bli åpen og å tørre å være meg selv 100% * Han er intelligent,og flink til å finne både praktiske og teoretiske løsninger på ting * Han er skikkelig,skikkelig morsom * han kaller meg "søte *********" hver dag,og ganske ofte hvisker han i øret mitt hvor glad han er i meg,gjerne mens vi står i kø på matvarebutikken. * Han er flink til å lage god mat * Han får meg til å føle meg vakker * Han har en fin sangstemme * Han kan plutselig begynne å danse små rare danser midt på stuegulvet *...og listen fortsetter.... ← Å, det høres jo ut som gutten min! Heldig du er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå