Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gå til innkjøp av allværsjakke, men er litt redd for å kjøpe en som ikke duger.... Den må holde all slags vær ute og helst ikke koste alt for mye. Har kikket litt på denne, synes ikke den ser så værst ut. Men siden det er en av de rimeligste modellene de selger blir jeg litt usikker på om den er noe tess. Ikke noen som har denne jakken her vel? Lurer også på om den kan duge til vinteren med en fleecejakke under, eller tror dere det blir for kaldt? Usikker jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn jakke. Har ikke brukt den så veldig lenge (bare nå i høst). Jeg vil si at det er en grei by/skolejakke. Jeg bruker den på skolen, og til småturer. Jeg ville nok ikke anbefalt den dersom du skal bruke den under mer ekstreme forhold (f.eks til fjellturer). Det er ikke Goretex så den "puster" ikke veldig godt. Men igjen, du får nok det du betaler for. Passformen synes jeg imidlertid er veldig bra, figursydd damemodell med passe lange ermer.

Skrevet

Nei da får jeg nesten se meg om etter en annen... Hadde tenkt å bruke den på fjell og skogsturer utover høsten, så... Synd, for den var veldig fin. Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...