MAcy Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 ikke helt sikker på om dette er riktig forum men men... hva er favoritten din? finnes det noen nett sider hvor man kan se på parafymer?
Gjest Lanyah Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Mine favovoritter er; Stile Donna Sergio Tacchini Dolce and Gabbana Light Blue Britney Spears Fantasy Nå bruker jeg Hugo Boss Pure Purple og er vel egentlig fornøyd med den!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 www.basenotes.net skriv inn navnet i søk. hvordan er Chanel COCO ?
Gjest Neffi Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 www.basenotes.net skriv inn navnet i søk. hvordan er Chanel COCO ? ← klassisk, pudder. Min yndling for öyeblikket er Magnetism, Escada
Gjest Lanyah Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 klassisk, pudder. Min yndling for öyeblikket er Magnetism, Escada ← SELFØLGELIG! Glemte Escada!, de har utrolig mangen gode parfymer!
Søtpotita Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Eg likar sommarparfymen til amour amour (cacharel). Dessuten har eg kjent på Guess, og den er også supergod
Parfumfreek Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Tja, vanskelig og si hvem som er yndlingen. Jeg har over 40 forskjellige, og det varierer litt alt etter årstid og anledning. Det lønner seg å ha litt å bytte på med. Nå for tiden er Cashmere Mist og Black Cashmere fra Donna Karan i skuddet for meg. Er ellers veldig glad i flere av Guerlain sine dufter. Parfymeforum: www.basenotes.net - Er et veldig bra forum med god beskrivelse av de fleste parfymer, mange proffe som beskriver duftene her. Ellers liker jeg å gå inn på de forskjellige merkene og duftene på http://www.perfumeemporium.com/ - Det er egentlig en nettbutikk, men det blir lagt inn mange kommentarer på de forskjellige duftene, slik at det er mulig å danne seg et bilde av duften. Vær klar over at utvalget i Norge er svært dårlig i forhold til utlandet. Jeg handler alt mitt fra Strawberrynet eller Ebay. Fordelen med Strawberrynet er at de erstatter tollen for deg, hvis du handler for over 200,- (du må maile/faxe inn kvitteringen for betalt toll, og pengene er inne på konto'n din i løpet av en uke) De beste kjøpene gjør jeg på Ebay, men verdien på varene må være under 200,- for å unngå toll.
Gjest Deception Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Favorittene veksler stadig, men jeg har en svakhet for Donna Karan Cashmere Mist, Jean Paul Gaulthier Classique, Narciso Rodriguez, Bvlgari Omnia, Guerlain L'Instant, D&G Feminine, Burberry Brit... for å nevne noen.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Akkurat nå er favoritten Elizabeth Arden: provocative.
Parfumfreek Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 Å, jeg glemte selvfølgelig Narciso Rodriguez (så noen andre nevnte den ..) Den er utrolig spennende og en av mine favoritter akkurat nå
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Noen av mine favoritter: Chanel Mademoiselle Chanel Chance (en av mine absolutt favoritter) D & G Feminine Calvin Klein Euphoria Stella McCartney Stella Dior Addict 2 Dior Pure Poison Lacoste Touch of pink
Gjest Blanca Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er sær på dufter og for tiden liker jeg bare Chanel Allure Sensuelle. Er vanligvis også glad i Lolita Lempicka, men er lei av den.
Parfumfreek Skrevet 9. oktober 2006 #14 Skrevet 9. oktober 2006 Jaja, ikke vanskelig å se at jeg er nybegynner da. Hvorfor får jeg så mye rare greier på innleggene mine da ... bildet vises ikke engang
Parfumfreek Skrevet 9. oktober 2006 #15 Skrevet 9. oktober 2006 Nå så det visst litt bedre ut ja Fikk lyst til å nevne noen favoritter til: Miss Rocaille fra Caron Aimez Moi fra Caron Sacre fra Caron Caron har ikke vært i Norge på mange år tror jeg, til tross for at det er en av verdens mest kjente (og anerkjente) parfymehus. Les om Caron på www.basenotes.com Et merke for de kresne! Jeg har en hel samling med Guerlain dufter, svært få finnes på det norske markedet selvfølgelig Noen av sjeldenhetene mine er: Vol de Nuit Chamade Meteorites Purple Fantasy Parure Nahema Mahora Liu Jicky + alle i det norske sortimanget selvfølgelig .... Huff, jeg drukner i parfyme en vakker dag
birgitte242 Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg varierer ofte mellom 6-7 varianter etter klær og humør, men dette er mine absolutte favoritter: Omnia - Bvlgari og Casmir - Chopard - kler min personlighet og passer alltid Truth - Calvin Klein - jobb og møter, når jeg prøver å være litt seriøs Boudoir - Vivienne Westwood - når jeg føler meg eller prøver å føle meg vågal og sexy Endret 9. oktober 2006 av birgitte242
MAcy Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 10. oktober 2006 Min absolutte favoritt er Jean Paul Gaulthier, men har også noen ndre jeg bruker endel, blant annet en hugo boss, ei rød flaske..
Karamba Skrevet 10. oktober 2006 #18 Skrevet 10. oktober 2006 Noen av mine favoritter: DKNY Be Delicious Clinique Happy Laura Biagiotti Laura Kenzo flasken er formet som et blad FCUK Jàdore fra Christian Dior Kommer ikke på flere i farten...
Kiama Skrevet 10. oktober 2006 #19 Skrevet 10. oktober 2006 Tre parfymer som jeg er glad i: Chance Chanel Gardenia Chanel Stella (McCartney)
Elbereth Skrevet 10. oktober 2006 #20 Skrevet 10. oktober 2006 Min absolutte favoritt er J'adore fra Dior. Jeg har også en fra Bvlgari som jeg liker, husker ikke navnet på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå