Gjest Gjest_Lillekrapyl_* Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg trenger hjelp!! Hvor er man romantisk i kongsberg, skal på date med kjæresten min som bor der og jeg har lyst til å overaske med noe spesielt romantisk. Han mener jeg er noe uromantisk av meg, må prøve å motbevise det. he he
Gjest Hedda Gabler Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Piknik ved Lågen? Litt kaldt, kanskje...
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Dette er sinnsykt romantisk: Pakk en sekk med hva du enn måte like - nybakte boller, kakao - you name it. Kjør opp til Funkelia, og parker der. Gå opp til .... "#%#¤%!"¤%#%&# - jeg husker ikke hva det heter!! Man følger liksom skogsveien oppover og oppover - til man kommer til et slags lite platå eller noe. Nå på denne tiden av året er det jo lov å tenne bål i skogen. Ha med masse god ved - noen oppnøringsbriketter etc. Tenn et lite bål litt vekk fra stien. Ta frem det du har av godsaker i sekken (gjerne også et pledd eller to, kan jo bli litt kaldt frem til bålet begynner å varme skikkelig). Der oppe har man en sinnsykt utstikt over hele byen - det er spesielt romantisk hvis det er litt mørkt. I tillegg får man være helt alene (særlig hvis man setter seg litt vekk fra stien). Jeg synes dette er noe av det mest romantiske man kan gjøre i Kongsberg (uten at det koster noe), foruten å padle kano på Lågen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå