Gå til innhold

Romantisk i Kongsberg

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lillekrapyl_*
Skrevet

Jeg trenger hjelp!!

Hvor er man romantisk i kongsberg, skal på date med kjæresten min som bor der og jeg har lyst til å overaske med noe spesielt romantisk.

Han mener jeg er noe uromantisk av meg, må prøve å motbevise det. he he

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Piknik ved Lågen? Litt kaldt, kanskje...

Skrevet

Dette er sinnsykt romantisk:

Pakk en sekk med hva du enn måte like - nybakte boller, kakao - you name it. Kjør opp til Funkelia, og parker der. Gå opp til .... "#%#¤%!"¤%#%&# - jeg husker ikke hva det heter!! Man følger liksom skogsveien oppover og oppover - til man kommer til et slags lite platå eller noe.

Nå på denne tiden av året er det jo lov å tenne bål i skogen. Ha med masse god ved - noen oppnøringsbriketter etc. Tenn et lite bål litt vekk fra stien.

Ta frem det du har av godsaker i sekken (gjerne også et pledd eller to, kan jo bli litt kaldt frem til bålet begynner å varme skikkelig).

Der oppe har man en sinnsykt utstikt over hele byen - det er spesielt romantisk hvis det er litt mørkt. I tillegg får man være helt alene (særlig hvis man setter seg litt vekk fra stien).

Jeg synes dette er noe av det mest romantiske man kan gjøre i Kongsberg (uten at det koster noe), foruten å padle kano på Lågen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...