MAcy Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 VI er etablert og har egentlig det meste... Men hva skal vi ønske oss til jul av venner og familie??? Hva øsnker dere dere til jul i år da??
razmatazz Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Gå inn på juleforumet som har åpnet, der er det masse forskjellig om julegaver.
kamela Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 I år ønsker meg en digital kjøkkenvekt, har jeg funnet ut!
lillesky Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har lagd ønskeliste, den ligger i min juledagbok (på første side).
Gjest snikkelora Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Vi ønkser oss gavekort i år.(sparer til kano og digetalt speilreflekskamera)
Spoven Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg ønsker meg digitalkamera og ny mobiltelefon - og siden jeg har bursdag rundt jul, så kanskje noen kombinerer dette og kjøper meg noe dyrt... Tror ikke jeg får det da, men man kan jo alltids ønske seg.. Ellers ønsker vi håndklær, ny kaffekanne og slike ting. Egentlig ikke så mye, vi har også "alt", og det vi ikke har er gjerne for dyrt til at andre kjøper det til oss. Så vi ender opp med noen vinflasker og masse unyttig nips, som står fremme etpar måneder for syns skyld, og siden blir pakket bort....
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Det er ønskeliste i juledagboka mi!
Gjest synseren Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Ønsker meg deler til sølvbestikket jeg samler på, biffbestikk, digital kjøkkenvekt, deler til nisseservice, forstørrelsesglass til å henge på lampa (til brodering), kommer sikkert på mer når det nærmer seg jul .
Gjest baby-E Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Ønsker meg - boken: "Ro uten årer" av Lindquist og Engen. - Biffbestikk - Deler til sølvbestikk - Nytt hverdagsservise - Ullsokker - En fin ullgenser - Pene vanter/hansker - Penger (sparer til ny sofa)
Kayli Skrevet 15. oktober 2006 #10 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg ønsker meg: - ullundertøy - Bergans softshell jakke - Ny radio til kjøkkenet - Penger / gavekort til nye støvletter - Smykke fra "Huldresølv - Nye håndklær - Skibukse Til huset har jeg ingen spesielle ønsker, kanskje en ny kaffeduk. Skulle dekke til bursdagen til sønnen min nylig og da gikk det opp for meg at jeg egentlig har bare en pen duk til salongbordet.
Gjest -eline- Skrevet 15. oktober 2006 #11 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg ønsker meg: -hodetelefoner -Stella parfyme -turutstyr (turklær, dagstursekk, sovepose osv...) -design/arkitekturbøker -deler til Figgjo Verde-servise -flere Aino Aalto-glass & mugge -deler til Maya-bestikk -deler til sølvbestikket vi samler på -dobbeldyne -sengesett -kokebøker
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Om man har problemer med å finne ut hva man ønsker seg, kan et godt alternativ være å ønske seg enten en pengegave til et veldedig formål (Leger uten grenser, Røde Kors, Redd Barna, etc.), eller man kan ønske seg mat/drikke(spekeskinke, vin...) Hvis man på død og liv må gi hverandre gaver da. Når voksne som har alt skal gi gaver til andre viksne som også har alt, føler jeg det stort sett bare blir å "bytte penger".
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Fine ting å få felles er: sengetøy (deilig egyptisk kvalitet) dyrere kjøkkenutstyr møbler eller gavekort på dette gavekort på planter/blomster
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 Brettspel er forresten ein fin ting å ønske seg!
Gjest Gjest_slurry_* Skrevet 15. oktober 2006 #15 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg ønsker meg; Kombi printer Varmeflaske Arkiv mappe® Kommer ikke på noe mer..
Gjest Tweek Skrevet 15. oktober 2006 #16 Skrevet 15. oktober 2006 Vi ønkser oss gavekort i år.(sparer til kano og digetalt speilreflekskamera) ← Skal dere ha speilrefleks vil jeg anbefale canon eos 400d! Kjempe kamera, føler meg som den proffen for alle bildene blir drit gode nesten. Jeg vet ikke helt annet en penger jeg ønsker meg. Lappen kanskje, men går vel under penger det å
minienthe Skrevet 16. oktober 2006 #17 Skrevet 16. oktober 2006 me want... digitalt speilreflekskamera tv, minimum 32 tommers widescreen ny mobil dyre ting men tv`n min er i ferd med å dø og mobilen er allerede død så da er det jo lov å håpe
Gjest -eline- Skrevet 16. oktober 2006 #18 Skrevet 16. oktober 2006 Brettspel er forresten ein fin ting å ønske seg! ← Åh! Det må jeg føye til på lista vår! :-D Tror det blir endel "fellesgaver" i år siden vi flytter sammen, og spill er jo noe vi absolutt bør ha flere av. Noen som har noen tips til gode brettspill man bare må ha? Settlers + ekstra pakke står på lista.
Gjest Tweek Skrevet 16. oktober 2006 #19 Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Scrabble Lyst Er jo noe dere kan ønske dere som brettspill Endret 16. oktober 2006 av Tweek
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 16. oktober 2006 #20 Skrevet 16. oktober 2006 Åh! Det må jeg føye til på lista vår! :-D Tror det blir endel "fellesgaver" i år siden vi flytter sammen, og spill er jo noe vi absolutt bør ha flere av. Noen som har noen tips til gode brettspill man bare må ha? Settlers + ekstra pakke står på lista. ← Risk, TP, Kokelimonke og Kranium!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå