Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, prøver å lære meg ting for kan ikke mye om sminke, klær m.m selv om jeg har lyst på masse av det.

Vil jo se bra ut.

Skal kjøpe ny parfyme nå, og liker de litt søte, men ikke så søte at de er kvalmende.

Jeg har litt lancome dilla, og har kjøpt lancome mascara, og ser på lancome parymer.

Parfymeri-dama var ikke så plagsom, men sprayet en dam av lancome hypnose, og lancome miracle forever på hånleddene mine.

Jeg er ikke sikker på om jeg liker noen av dem, for jeg er en kresen dridonge og jeg vet ikke om jeg liker noen, hehe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Chantal
Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i noen av Lancomes parfymer, men Hypnose har jeg og den er virkelig god syns jeg.

Men, det som lukter godt på meg kan lukte drit på deg og omvendt. :)

Skrevet

Prøv den fra prada, ikke den siste, men den før der igjen.. og dior har flere gode, blant annet jadore og i love dior.. ellers liker jeg de eple-parfymene fra dolce gabbana..

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Syntes også j'adore ra Dior fer veldig grei, det min faste før.

Nå er parfymen "min" noa fra cacharel. aner ikke hva den lukter for jeg er blitt immun :ler:

Men nå er det sånn at hvilken parfyme jeg har bestemmes av hvilken mamma kjøper til meg på tax-free når hun er ute å reiser da...

Skrevet

cherie fra dior, verdens beste parfyme for meg iallefall. Har den ikke enda, den er litt dyr, men sikkert verdt hver øre :)

Skrevet

Kan dere leggwe med linker, så slipper jeg å lete forgjeves.

Jeg vet ikke hvilken parfyme som var det nest siste hos prada :(

Gjest Deception
Skrevet

Hvis du liker søte parfymer, vil du sikkert like følgende:

Gucci Envy Me

Gucci Eau de Parfum II

Guess by Guess

Cacharel Promesse

Cacharel Amor Amor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...