ashera Skrevet 10. oktober 2006 #21 Skrevet 10. oktober 2006 men serien hadde da et eller annet.. ← Eeeeh.... gutta? De langhårede, du vet?
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. oktober 2006 #22 Skrevet 10. oktober 2006 De har faktisk det? Husker jeg stusset på det da den gikk, at de gjorde så stort nummer av at Johanna var amerikaner, men hun snakket i mine ører like bra fransk som de andre... ← De snakket bra fransk, men med litt amerikanske lyder innimellom. Jeg husker at jeg likte Laly og Sebastian veldig godt, og så på bare pga. det. Syntes at José og Nicolas var litt ekle, og drømte om at de skulle klippe håret Det var jo en dårlig serie, men lærte en del fransk av den. Og det hadde vært moro å se den igjen. Men har ikke zebra
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. oktober 2006 #23 Skrevet 10. oktober 2006 Huskr også at jeg irriterte meg over at Hélène laget så trutmunn hele tiden. Og at hun gjemte seg bort i alt håret (inkl lang pannelugg). Morsomt.
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. oktober 2006 #24 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg ble litt nysgjerrig på denne serien nå, og googlet litt. Da fant jeg dette bildet av han som spilte Nicholas. Han har da tatt seg veldig opp siden serien gikk? Jeg syntes nesten at han var lite pen i serien, men her er han jo vakker. Det var det jeg sa; han burde ha klippet seg for lengst :kgblunk:
Gjenglemt sykkellås Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #25 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg ble litt nysgjerrig på denne serien nå, og googlet litt. Da fant jeg dette bildet av han som spilte Nicholas. Han har da tatt seg veldig opp siden serien gikk? Jeg syntes nesten at han var lite pen i serien, men her er han jo vakker. Det var det jeg sa; han burde ha klippet seg for lengst :kgblunk: ← Oi, ugjenkjennelig. Jeg hata også at de to hadde langt hår. Jeg digga Laly og Christian egentlig. Ble så trist da Christian forsvant ut av serien. Huff, programmet er ganske teit altså. Jeg kan ikke fransk og jeg tror oversetteren "glemmer" rundt tusen poenger når h*n oversetter. Noe av det underteksten sier er så usammenhengende.
tuji Skrevet 10. oktober 2006 #26 Skrevet 10. oktober 2006 Å, jeg tenkte på denne serien her en dag, og tenkte at den burde gå i reprise. Men jeg har ikke TV2Zebra... husker at jeg syntes de hadde så fine klær og var fint sminket. Det synes jeg sikkert ikke nå lenger.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #27 Skrevet 10. oktober 2006 Å, jeg tenkte på denne serien her en dag, og tenkte at den burde gå i reprise. Men jeg har ikke TV2Zebra... husker at jeg syntes de hadde så fine klær og var fint sminket. Det synes jeg sikkert ikke nå lenger. ← Knis. Det tviler jeg på. De går med store nesten-pastellfargede skjorter og thights med mønster i matchende farger.
tuji Skrevet 10. oktober 2006 #28 Skrevet 10. oktober 2006 Finnes det noen bilder fra serien på nettet tro?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #29 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) http://images.google.no/images?hl=no&q=Hel...ons&sa=N&tab=wi http://www.serials.ru/galleries/en/helene.html Endret 10. oktober 2006 av Gjenglemt sykkellås
tuji Skrevet 10. oktober 2006 #30 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg trekker tilbake alt det om bra klesstil!
jouvel Skrevet 10. oktober 2006 #31 Skrevet 10. oktober 2006 Husker at de pleide å si "salut lefi, salut garcon!" (dårlig staving der, gitt...) Og så husker jeg at hver gang bandet skulle spille så spilte de bare et to tre fir klakk klakk og så klippet de vekk. Vi fikk vel aldri høre en hel sang
Gjenglemt sykkellås Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #33 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, likte ikke ho eller Linda så godt.
Sahara Skrevet 10. oktober 2006 #34 Skrevet 10. oktober 2006 Eeeeh.... gutta? De langhårede, du vet? ← Er ikke sikker, men noe må det ha vært siden jeg gadd å se på det! Det var vel litt færre valgmuligheter på den tiden da jeg var ung. (Herregud, skulle tro jeg var 50+..)
aimee Skrevet 10. oktober 2006 #35 Skrevet 10. oktober 2006 Søren, gikk glipp av det i dag! I morgen MÅÅ jeg se på! Husker spesielt godt måten gutta kom inn på cafeen på. Med jakken over den ene skulderen, se seg til venstre, så til høyre, før de "aha!" - så jentene. Med omtrent fire bord på denne cafeen, burde de jo ikke vært så vanskelige å se
Søtpotita Skrevet 11. oktober 2006 #36 Skrevet 11. oktober 2006 Søren, gikk glipp av det i dag! I morgen MÅÅ jeg se på! Husker spesielt godt måten gutta kom inn på cafeen på. Med jakken over den ene skulderen, se seg til venstre, så til høyre, før de "aha!" - så jentene. Med omtrent fire bord på denne cafeen, burde de jo ikke vært så vanskelige å se ← :ler: Og alle sit på ei sida av bordet (ofte to runde bord slått saman, slik at alle skal få plass på ei sida). Sjølvsagt også parvis, og dei to viktigaste i midten; Helene og Nicholas
Susan Sto Helit Skrevet 11. oktober 2006 #37 Skrevet 11. oktober 2006 Husker jeg hadde problemer med å innrømme at jeg så på dette i det hele tatt da det gikk. Det var jo så dårlig. Men, jeg må nok innrømme at det ble sett endel, for jeg har aldri lært fransk, men forstår overraskende mye fransk fordet... (Og dette er den eneste franske serien jeg har sett.) Men nå så jeg på denne serien hver dag for å slippe unna å lage middag, eller andre ting foreldre kunne finne på å gi i oppgave...
tuji Skrevet 11. oktober 2006 #38 Skrevet 11. oktober 2006 Vi hadde en kul fransklærer som ga oss i lekse å se på Helene og gutta, så jeg hadde gyldig grunn til å se på.
Daria Skrevet 11. oktober 2006 #39 Skrevet 11. oktober 2006 Vi hadde en kul fransklærer som ga oss i lekse å se på Helene og gutta, så jeg hadde gyldig grunn til å se på. ← Vi ble også anbefalt å se det (any excuse... ), og vi så faktisk et pr episoder i timene også. Har en mistanke om at det var mer populært blandt jentene enn blandt gutta...
aimee Skrevet 11. oktober 2006 #40 Skrevet 11. oktober 2006 Apropos franske (dårlige) serier, jeg så en periode på Modellskolen også jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå