Gå til innhold

Helene og gutta på TV 2 Zebra

Anbefalte innlegg

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Apropos franske (dårlige) serier, jeg så en periode på Modellskolen også jeg  :sjenert:

Ja, husker jeg så vidt tittet innom den, men de klarte heldigvis ikke å lure meg til å se på jevnlig, for den var virkelig dårlig.

Skrevet

Jeg var også en ivrig samler av Helene og Gutta klistremerker, slike som vi fikk inni Helene og Gutta tyggis. :ler:

Modellskolen ja.. Det hørtes kjent ut. :klø:

Skrevet

Jeg samla også på de klistremerkene. :ler:

Kommer ikke over hvor søt han Christian er altså. Tror det er en av barndomsheltene mine.

Skrevet

husker jeg så på det i gamle dager, først nå ser jeg hvor dølle de folka egentlig er :legrine:

Skrevet

Endelig fikk jeg også med meg Helene og gutta i dag :ler:

Det var en annerledes intromusikk en det jeg husket. Trodde det var sånn "Helene, je m apelle Helene..." trallalallaaa :plystre:

Jeg husker hun som spilte Helene også ga ut en cd jeg! Noen andre som husker den eller??

Ellers var det innmari gøy å se bandet, treningsrommet og Natalie igjen! Tenk at jeg kjente igjen henne... Hehe, det er nesten flaut.

Da jeg gikk på ungdomsskolen gikk denne serien på tv. Og da fikk de som hadde frank, se på tv som både lekser og i timen. Det fikk ikke vi som hadde tysk! Urettferdig... :ler:

Skrevet

Utrolig tvilsom moral i Helene og gutta altså. Det er ikke noe amerikansk sitcom det her..

Dagens episode: Hvis du har gjort noe kjæresten din antakeligvis hadde blitt lei seg for, og det kanskje hadde endt med brudd fordi han hadde opplevd noe lignende tidligere(?) - ikke fortell ham det.

Skrevet

Han Josè,er det han som blir sammen med hun Laly? Erindrer noe slikt! Måtte le litt da jeg så det igjen,for det var sååååå alvorlig og "spennende" for ti tolv år siden,men nå er det jo egentlig litt latterlig!

Lilletrollet

Skrevet

Jose blir ilag med Benedicte, Laly med Sebastian.

Må også innrømma at det er utruleg lite interessante ting som skjer i episodane, men før var det utruleg artig :ler:

Skrevet

jeg fulgte nøye med på helene og gutta og hadde blant annet 3-4 cd av de . Helt forferdelig musikk, kan ikke fatte at jeg kjøpte de men men...hadde vært moro å sett igjen.

Egentlig veldig moro at de sender gamle episoder og serier om igjen. moro å mimre!!

Skrevet

Da denne serien ble vist var jeg 17 år og hadde fransk på videregående. Dette brukte jeg som unnskyldning for å se på. Det var noe rart med den serien, jeg visste jo hvor dårlig den var, men likevel var det noe som gjorde at jeg så på hver eneste dag. Da jeg til slutt kjøpte CD'en til Helene kunne jeg ikke skylde på fransklæreren lenger. Snakk om å ha skjelett i skapet... :sjenert:

Jeg tror at de brukte to forskjellige melodier til serien, først brukte de jo den "Pour l'amour d'un garcon" eller noe sånt, mens i senere sesonger brukte de den der hun sang "Je m'appelle Helene".

Jeg husker at Helene var på norsk tv og sang en sang som går sånn: "Eg ve te Bergen, ve te Bergen med det samme, der har eg det som fisken i vannet..." Nå kan jo ikke jeg bergensk men Helene fikk det bra til, de har jo noe av de samme (u)lydene i språket!

Skrevet
Da denne serien ble vist var jeg 17 år og hadde fransk på videregående. Dette brukte jeg som unnskyldning for å se på. Det var noe rart med den serien, jeg visste jo hvor dårlig den var, men likevel var det noe som gjorde at jeg så på hver eneste dag. Da jeg til slutt kjøpte CD'en til Helene kunne jeg ikke skylde på fransklæreren lenger. Snakk om å ha skjelett i skapet... :sjenert:

Jeg tror at de brukte to forskjellige melodier til serien, først brukte de jo den "Pour l'amour d'un garcon" eller noe sånt, mens i senere sesonger brukte de den der hun sang "Je m'appelle Helene".

Jeg husker at Helene var på norsk tv og sang en sang som går sånn: "Eg ve te Bergen, ve te Bergen med det samme, der har eg det som fisken i vannet..." Nå kan jo ikke jeg bergensk men Helene fikk det bra til, de har jo noe av de samme (u)lydene i språket!

husker også jeg så henne på tv da hun sang denne bergen sangen!!!

Skrevet

Til TV 2 Zebra: Det er bare LITT irriterende å se på Helene og gutta uten lyd, så dere trenger ikke fikse problemet. Vi klarer oss fint å se på programmet kun med bakgrunnslydene som støy på kaféen og musikken i overgangen til ny scene.

Idiotisk. :murvegg:

Skrevet

ja modellskolen også ja! hvem var det som var med i den igjen? ikke de samme som i helene og gutta?

herlig å se den serien om igjen. hadde fransk på ungdomsskolen og på videregående og husker vi snakket mye om serien i fransktimene. fornøyelig å se på igjen og enkelt å følge med siden plottet er så banalt og positivt overraskende å oppdage at jeg klarer å følge med på hva de snakker om uten å smugtitte på teksten :)

Gjest Ingrid78
Skrevet

Litt gøy å se den igjen, for jeg pleide å se den da jeg gikk på ungdomsskolen og litt på videregående. Men bra har den aldri vært-

Skrevet

Så gøy å se igjen! :P

Jeg var vel 8 år når de siste episodene gikk eller noe, bare husker kusinen min på 10 år MÅTTE se på Helene og Gutta :P HIhi.

Synes Helene har sånne store poser under øynene.

Skrevet

helene lager allti trutmunn når hun snakker men det er jo typisk fransk. joanna gjør aldri det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...