Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jepp. Du leste riktig! Helene og gutta går på tv 2 Zebra akkurat nå. Får lene meg tilbake og drømme meg tilbake i barndommen igjen.
Daria Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Og jeg som er på jobb Men går det hver dag tro? Hadde jo vært så gøy å se igjen...
Gjest |H| Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 næææ... Så dumt at jeg ikke har tv2 zebra da.. Hadde vært artig å mimret litt!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 Det var kjempeartig! Søte Christian var med også, så det er virkelig de eldste episodene som blir vist. Første sesong kanskje? Morsomt.
Daria Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Sjekket nettsidene til tv2, det er første sesong som går -hver dag kl 16. Tror jeg må få det med meg i morgen
rugrat Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 av glede! Takk for opplysningen - gjett om jeg skal se på fra i morgen av! -mimre,mimre-
Gjest Norwegian Blue Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 nei?! Oi, det er lenge siden. Må nesten se det nå, øve litt på fransken.
Gjest graceland Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Må man ha parabol/kabeltv for å ha TV2 Zebra, eller er det noe som kommer inn "fritt" i de større byene?
Gjest Skya Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Så det er par ganger forrige uke. Og det var bare for å mimre, for noe annet duger det ikke til. Har vanskelig å forstå at denne serien var så populær som jeg husker den var, makan til møl.
Søtpotita Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Å HERREGUD! Det vil eg sjå!! Men har ikkje Zebra her
Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2006 Må man ha parabol/kabeltv for å ha TV2 Zebra, eller er det noe som kommer inn "fritt" i de større byene? ← De fleste får det nok inn via kabel, ja. Selvsagt er ikke serien spesielt bra, men den er svært underholdende. I hvert fall det jeg så i dag. Det var så hyggelig å høre musikken som de bruker for hver overgang til ny scene og alt.
Gjest Blanca Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Så det er par ganger forrige uke. Og det var bare for å mimre, for noe annet duger det ikke til. Har vanskelig å forstå at denne serien var så populær som jeg husker den var, makan til møl. ← Den var populær fordi vi var smått underernærte på ungdomsserier. Men jeg husker vi gjorde narr av den likevel; særlig kameraviklingen når hele gjengen satt presset sammen slik at det ene kameraet kunne fange ansiktet til alle
aimee Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Nei GUUUD - dette er helt sprøtt!! Jeg tenkte akkurat på den serien tidligere i dag!! Av alle ting det går an å tenke på, så var det Helene & gutta - og nå går den plutselig på tv??? Hmh. Når går den forresten, har den fått fast tid? MÅ bare høre den introen igjen :-D Endret 9. oktober 2006 av aimee
Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 9. oktober 2006 16.00 - 16.30 på hverdager.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #15 Skrevet 9. oktober 2006 Åh, det MÅ jeg bare se!!! Jeg gikk på vgs da den gikk forrige gang, og var ekstremt engasjert i den serien...flaut, men sant!! Reiste til Frankrike som au pair etter vgs, og passet på å dytte barna i badekaret på ettermiddagene akkurat når serien gikk der, slik at jeg fikk sett den i fred (de fikk ikke lov til å se den da faren i huset mente den var litt lite intellektuell...kan ikke skjønne det ??? ). Nå kan jeg jo unnskylde meg med at jeg må friske opp fransken...husker at jeg etter noen mnd i Frankrike kunne høre at Linda og Johanna i serien faktisk hadde en sterk aksent, noe jeg ikke hadde lagt merke til tidligere!
Daria Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 husker at jeg etter noen mnd i Frankrike kunne høre at Linda og Johanna i serien faktisk hadde en sterk aksent, noe jeg ikke hadde lagt merke til tidligere! ← De har faktisk det? Husker jeg stusset på det da den gikk, at de gjorde så stort nummer av at Johanna var amerikaner, men hun snakket i mine ører like bra fransk som de andre...
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #17 Skrevet 9. oktober 2006 Himmel! Jeg husket jeg sa sånn drittserie ser ikke jeg på!! Men av en eller annen grunn fikk jeg med meg nesten alle episodene likevel... Må jo få med meg det i morgen
Gjest Bertine Skrevet 9. oktober 2006 #18 Skrevet 9. oktober 2006 Tøft! Husker at pappa mente det var en dårlig serie; spiste de en crossiant så måtte de trene!!! Med en gang! Eller ble de jo feite Må huske å se det i morgen!
Sahara Skrevet 10. oktober 2006 #19 Skrevet 10. oktober 2006 Så det er par ganger forrige uke. Og det var bare for å mimre, for noe annet duger det ikke til. Har vanskelig å forstå at denne serien var så populær som jeg husker den var, makan til møl. ← Det er den beste dårligste serien som er lagd! Og enten befant de seg på kafeen, treningsstudioet eller i øvingsgarasjen.. Innholdet og dialogen var ikke super, men serien hadde da et eller annet..
ashera Skrevet 10. oktober 2006 #20 Skrevet 10. oktober 2006 Quand je trouverais l'amooooooooooour...... Så dårlig at det blir bra. Like lavbudsjett som Glamour (les: nesten bare innendørsshots), men uten intrigene. og hva er da tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå