Gå til innhold

Nokia 5210

Barbie

Anbefalte innlegg

Jeg gikk til innkjøp av en Nokia 3510 for 3 måneder siden,men er ikke spesielt imponert over denne.

Jeg kan lagre 150 meldinger,og det er polyfoniske ringetoner på den,men den er liksom så PLASTIKK!

Jeg har nå bestilt en 5210,og lurer på om den er noe tess???

Hvor mange meldinger kan lagres?

Hvor mange tlf nummer?

Noen som har denne telefonen,som kan fortelle meg litt om den?

Ismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har en Nokia 5210 og er godt fornøyd med denne. Eneste ulempen er at det kun er plass til 12 meldinger på den.. Husker ikke i farten hvor mange nummer det er plass til, men til sammen (både sim kort og tlf minnet) rommer den 250 nummer tror jeg. Det jeg liker aller best med tlf er at den tåler en støyt. De andre mobiltelefonene virker (som du skriver) "plastikk".

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

jeg har prøvd 5210 og er ikke fornøyd med den av to grunner: dårlig lagringskapasitet for sms (kun på sim-kortet), i tillegg til at jeg synes den er mye tyngre på tastene enn de andre nokia-telefonene. noe som forsåvidt er naturlig ettersom den er sprutsikker, men plagsomt når en skal sende sms.

så jeg har parkert min 5210 i skuffen og kommer helst bare til å bruke den når jeg skal på padletur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Jeg ga min nye Nokia 5210 til min mann,og kjøpte meg en Motorola T 720

i steden...... :kul:

Og den er jeg kjempefornøyd med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

syns du skulle tatt en titt på www.nokia.no eg

selv har eg ein sony ericsson T68i og madammen har ein siemens S55. etter årelang tradisjon med nokia syns jeg i disse dager at det var på høy tid å skifte vekk fra Nokia.

- http://www.nokia.no/mobiltelefoner/

- www.mysiemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,NO_no_0_product%253AMW,FF.html

- http://www.sonyericsson.com/uk/spg.jsp?page=start

- http://norge.motorola.com/

undersøk litt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også 5210 og er veldig fornøyd med den. Valgte den pga at at den skal tåle en støyt, alle andre telefoner ser skikkelig jalla ut, ja rett og slett plastikk, jeg har alltid hatt lærveske til de andre telefonene mine for å ikke knuse de. Av/på-knappen var litt tung til å begynne med (ikke de andre tastene) men det har gått seg til ved bruk. Må innrømme at av/på-knappen kunne ha vært litt større, det er det eneste jeg synes er negativt på den. At det er lite lagringskapasitet for sms har jeg ikke egnang merket for jeg sletter meldingene etter som. Hver sin smak selvfølgelig, men den er i allefall solid, og det er viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...