Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag 3 dpo og har en utrolig tung og litt vond følelse i underlivet. Det kjennes ut som om jeg nesten er mørbanket, samtidig som det stikker litt inni der også.

Klarer ikke engang å ha bukseknappen lukket når jeg sitter, kjennes forferdelig "stølt" ut. Aldri kjent noe lignende før.

Noen som har kjent noe lignende og som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn føles det når jeg skal ha mensen. Hvertfall veldig likt.

Og jeg er ikke prøver så jeg vet ikke jeg.

Håper det ikke er det da

:klem:

Skrevet

Takk for svar.

Har aldri kjent det sånn i forbindelse med mensen før, dette er noe helt nytt og rart. :sjenert:

Og mensen skal egentlig ikke komme på 10 dager ennå.

Skrevet

Da jeg lurte på om jeg var gravid spurte mamma om jeg hadde en slik følelse. Det var nemlig det eneste graviditetstegnet hun hadde gjennom begge sine svangerskap. Så det kan være et graviditetstegn.

Men om du er 3 dpo, hvordan kan det være at du ikke skal ha mensen på ti dager enda? Har jeg miksa forkortelsene her? :klø:

Skrevet (endret)
Men om du er 3 dpo, hvordan kan det være at du ikke skal ha mensen på ti dager enda? Har jeg miksa forkortelsene her? :klø:

Hun er 3 dager etter eggløsning. (3 days past ovulation) Ikke lett å holde tunga rett i alle disse forkortelsene.. :) Da stemmer det med forventet mens etter rundt 10 dager.

Trådstarter: Synes dette høres litt ut som eggløsningssmerter, jeg. Ihvertfall har jeg en slik følelse el- dagen og noen dager etterpå...

edit: skrivefeil

Endret av Fioletta
Skrevet (endret)

Ååh, da så. Tenkte På Overtid jeg da. :klaske: Stemte ikke det heller egentlig, men... :sjenert: At dere prøvere greier å holde styr på alle disse forkortelsene er merkelig for meg... ;)

Endret av Ithaca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...