Brudulja Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg kjente det en formiddag/ettermiddag. Var noen intense stikk innimellom i løpet av dagen.
smile Skrevet 15. oktober 2006 #4 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg kjente det også en ettermiddag-kveld. Intense stikkinger og murringer nederst i magen.
**Tingeling** Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Nå kjenner jeg også det... hehe.. men lurer på om det bare er fordi jeg leste om det på denne tråden. Dere som har prøvd noen måneder, blir dere ofte "lurt"? Kjenner symptomer som egentlig ikke er der?
angelou Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Kjenner symptomer som ikke er der hver eneste måned ...enda jeg prøver så hardt jeg kan og ikke kjenne etter
Gjest Cosmic Girl Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg kjenner også festesmerter dagen ettter hver eneste gang etter at vi har hatt sex. Vil så gjerne bli gravid og kjenner selvfølgelig etter, og hvis jeg har det minste lille stikk eller knip, DA BARE MÅ DET jo være festesmerter (PS: Det er ikke noe som har festet seg enda, til tross for hyppige festesmerter )
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Det er faktisk ikke vanlig å kjenne festesmerter eller ha en festeblødning, klart noen har det, men veldig få. Når man går å kjenner etter symptomer hele tiden vil man helt klart kjenne noe, men det er ofte noe helt annet.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Det er faktisk ikke vanlig å kjenne festesmerter eller ha en festeblødning, klart noen har det, men veldig få. Når man går å kjenner etter symptomer hele tiden vil man helt klart kjenne noe, men det er ofte noe helt annet. ← Akkurat mitt poeng.. Når man ønsker å kjenne festesmerter, og kjenner veldig mye etter, kan egentlig alt som skjer i magen tolkes som festesmerter. Jeg kjenner mange som har fått barn eller er gravide, og merkelig nok har ingen av disse kjent festesmerter. Har aldri hørt om det før jeg leste om det her på KG. Spurte forøvrig GU'en min om festesmerter, og mente at det ikke var mulig å kjenne det. Men mange hevder tydeligvis det motsatte? Finnes det noe medisinsk grunnlag for festesmerter?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #11 Skrevet 22. oktober 2006 Aner ikke om det finnes noe medisinsk grunnlag for festesmerter. Men på FUB sin forum side er dette temaet tatt opp og veldig, veldig få kjente festesmerter og dette er damer som går å kjenner etter alt og vet nøyaktig når egget vil feste seg siden det er ved IVF forsøk. Så jeg tror det er mest innbilling, ikke noe vondt ment, men man håper så veldig og går å kjenner etter alt og da vil man til slutt kjenne noe og tolker det dit man vil/ønsker.
smile Skrevet 22. oktober 2006 #12 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg kjenner også festesmerter dagen ettter hver eneste gang etter at vi har hatt sex. Vil så gjerne bli gravid og kjenner selvfølgelig etter, og hvis jeg har det minste lille stikk eller knip, DA BARE MÅ DET jo være festesmerter (PS: Det er ikke noe som har festet seg enda, til tross for hyppige festesmerter ) ← Festesmertene kommer gjerne +- en uke etter EL så da er det sikkert bare innbilning ja!!! Det er faktisk ikke vanlig å kjenne festesmerter eller ha en festeblødning, klart noen har det, men veldig få. Når man går å kjenner etter symptomer hele tiden vil man helt klart kjenne noe, men det er ofte noe helt annet. ← Kan hende det er få men jeg hadde på en måte glemt at vi var prøvere for jeg tenkte at jeg kjenner jo tidligst noe før jeg egentlig skulle hatt mensen. Men den dagen jeg hadde festesmerter kjente jeg det var noe uvanlig og etter litt søking på nett fant jeg ut at det var festesmerter jeg hadde hatt, så hos meg var det nok lite innbildning siden jeg visste så lite om det på forhånd! Men det er no som du sier langt fra alle som merker det.
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #13 Skrevet 30. oktober 2006 merkelig med d det der hva folk kjenner og ikke.... da jeg ble gravid en gang så kjente jeg ikke noe i d hele tatt.. og jeg kjente etter for å si d sånn..
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2006 #14 Skrevet 31. oktober 2006 Da jeg ble gravid hadde jeg "menssmerter". Er det dette dere mener ? Jeg mistenkte altså ikke at jeg var gravid siden jeg var oppblåst i magen og hadde murring og stikking. Når jeg tenkte tilbake så begynte vel murringen og stikkingen ganske få dager etter befruktning.
Brudulja Skrevet 31. oktober 2006 #15 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kjente ikke etter festesmerter, så det var ikke innbildning. Jeg hadde tatt pergo-kur med påfølgende el-tester som ikke ble positive. Regnet med at jeg ikke hadde hatt el denne gangen heller (gikk ett år uten eggløsning). Men den intense stikkingen kom noen timer etter at jeg stod opp og "følte med annerledes", og 5 dager etter testet jeg positivt. Men det er klart, hadde jeg ikke lest om festesmerter, ville jeg jo aldri ha tenkt noe mer over det, annet enn "au, for noen vonde stikk"
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #16 Skrevet 1. november 2006 (endret) Stikkende smerter når omtrent egget skal feste seg kan være så mangt. Ofte er det eggstokkende som lager disse smertene. Jeg tror ikke man kan kjenne et bittelite egg som fester seg i livmoren, men det er jo min mening. Tråden er stengt pga. spam. Madeline -mod Endret 20. november 2006 av Madeline
Anbefalte innlegg