Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_miratira_*
Skrevet

Noen som har noen gode tips til napping av øyebryn? Det gjør så vanvittig vondt og så jeg klarer aldri rett og slett ikke å gjennmføre det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du gjør det selv hjemme så kan du prøve å bedøve huden med en isbit før du skal nappe.

Ellers kan du dra til en salgong og gjøre det. Der er de flinke og effektive, og det er kanskje litt lettere å holde ut når det ikke er du som kontrollerer smerten.

Skrevet

Jeg tatoverer øyenbryn på jeg. Barberer det som vokser ut annen hver dag. Funker fint for meg. Jeg slipper og bruke tid på og stelle de/tegne de..og jeg slipper og ha hår i ansiktet, hehe..

Skrevet

Så vannvitting vondt at du ikke klarer å nappe dem? Du mener vel ikke det seriøst?

Skrevet
Så vannvitting vondt at du ikke klarer å nappe dem? Du mener vel ikke det seriøst?

Følsomheten rundt om på kroppen er jo forskjellig fra person til person, selv om DU ikke har noe særlig vondt når du napper, betyr ikke det at alle andre er pyser om de synes det gjør vondt, de har kanskje bare mer følsomhet der enn deg.

Jeg har også problemer med at det gjør ganske vondt, og blør som regel en del. Røttene er vel veldig dype. Jeg må gjøre det om kvelden, for hvis jeg gjør det om morgenen er jeg rød og hoven i flere timer etterpå. Men jeg biter da tennene sammen og gjennomfører det, for eller ser jeg ut som Tomas Alsgaard - ett stort buskete øyebryn over hele fjeset :ler: (ok, han er jo ganske snasen fordetom, men på meg? Nope)

Skrevet
Jeg tatoverer øyenbryn på jeg. Barberer det som vokser ut annen hver dag. Funker fint for meg. Jeg slipper og bruke tid på og stelle de/tegne de..og jeg slipper og ha hår i ansiktet, hehe..

Får jeg spørre om noe tåpelig! Synes du det ser pent ut?

Ser for meg at det blir veldig "fake"?

Til trådstarter: Å nappe øyenbryn er vondt, men for meg så var det sånn at jeg vente meg til det etter de første par gangene. Nå kjenner jeg det knapt! Du kan jo skjære dem med kniv også da trådstarter. Gjør det hos en hudpleier første gangen, eller en frisør -de viser deg hordan!

Skrevet

Du kan prøve en øyenbrynskniv i stedet

Skrevet

Eller voks - det går mye kjappere.

Skrevet

Jo mer du gjør det jo mer smertefri blir du... Men anbefaler deg å gå til hudpleier å ta dem med voks. Det går KJAPT! Istedet for å plukke med pinsett.

Tatovere øyenbryn. Har ei veninne som gjør det i hudpleiesalong, og jeg har tilgode å se at det blir pent. Øyne og lepper kan være fint, men øyenbryn... da må man kanskje ha en gothisk stil før det kan stå i stil tenker jeg. Så det anbefaler jeg ikke.

Skrevet

Det er vondt, ja! ;) Men, dess oftere du gjør det, dess mer vant med det blir du.

Skrevet

Jag brukar noppa mina med pincett efter en varm dusch - då tycker jag att det går lättare som om hårsäckarna är mer öppna.

Skrevet

Enig med gjest her.

Jeg synes også det gjør syyyykt vondt å nappe, så jeg skjærer dem. Du får kjøpt dem på Vita om du vil prøve.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Noen som har noen gode tips til napping av øyebryn? Det gjør så vanvittig vondt og så jeg klarer aldri rett og slett ikke å gjennmføre det!

Der har du en veldig god grunn til å ikke gjøre det i det hele tatt.

Skrevet
Får jeg spørre om noe tåpelig! Synes du det ser pent ut?

Ser for meg at det blir veldig "fake"?

Til trådstarter: Å nappe øyenbryn er vondt, men for meg så var det sånn at jeg vente meg til det etter de første par gangene. Nå kjenner jeg det knapt! Du kan jo skjære dem med kniv også da trådstarter. Gjør det hos en hudpleier første gangen, eller en frisør -de viser deg hordan!

Hvis jeg ikke hadde syntes at det ser pent ut så hadde jeg vel ikke hatt det sånn, hehe. LOL.

Skrevet

Napp etter du har dusjet. Og husk å nappe med håret (hod meg utover mot tinningen).

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Alt utvider seg når det blir varmt, når du er varm i fjeset (f.eks etter dusj eller trening) løsner gjerne hårene lettere. Det hjalp ihvertfall på meg i begynnelsen.

Ellers er øyenbrynskniv en fin ting.

Skrevet

En ide kan være å gå og få vokset dem et sted, så kan du vedlikeholde hjemme.

Da er det jo mye færre hår og holde styr på hjemme og så går voksing svært fort når det blir gjort av profesjonelle...

Skrevet

Synes det gikk greit etter et par ganger, men du kan jo vokse også. Husk å gjøre det hos en som kan det, ellers kan det fort se ut som om du har blitt solbrent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...