Gå til innhold

Finne igjen gnisten..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lola_*
Skrevet

Sambo mener vi er mer venner enn kjærester.... :tristbla:

Ett lite slag i trynet det ja... Så nå har vi bestemt oss for å jobbe med forholdet og prøve å finne igjen gnisten.

Liten oppsummering om oss:

Vi er i 20-årene og har vært sammen i seks år. Vi bor sammen og er veldig mye sammen. Vi har en grei og fin tone sammen, lite krangling og mye kos. Vi har det mye gøy sammen men vi gjør kanskje ikke så mye spennende sammen. Sexlivet har nok dabbet av det siste halve året....

Ok jenter (og gutter): Hvordan finner man gnisten igjen? Har shoppet litt på kondomeriet.no så jeg skal overraske han når den pakken kommer. Hører alltid om folk som sier at man må jobbe med ett forhold men jeg har egentlig aldri skjønt hva det betyr... Kanskje jeg har vært heldig frem til nå. Så hva betyr det å jobbe med forholdet? La meg bare legge til på slutten at vi elsker hverandre så vi har veldig lyst å få dette til å funke.... :hjerte:

Hjelp...Alle forslag tas i mot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva det vil si å jobbe blir nok individuelt i det enkelte forholdet. Skal ikke begi meg ut på noe forslag der. Men fra mitt eget forhold vet jeg at det kan bli litt vel mye hverdager når man er mye sammen og mye hjemme. Kanskje dere burde f eks reise bort sammen, eller hver for dere? Om man er fra hverandre litt kjenner man i hvert fall mer på at man faktisk savner den andre innen kort tid...

Skrevet

Hva med å reise bort sammen en helg? Behøver ikke være lang, bare komme bort fra heimen

Skrevet

Hei hei!

Jeg er også i et forhold der begge er glade i hverandre og elsker hverandre, men så bare funker det ikke for tiden. Jeg har jobbet masse med meg selv i fht sjalusi og masing på sex, og han sier han har jobbet med seg selv også - uten at jeg helt vet med hva. Kanskje "Nå må jeg få lyst til å fortsette å være sammen med henne" "Nå må jeg vise henne at jeg er glad i henne" - men jeg har ikke sett noe særlig til det.

Vi er enige om at gnister forsvinner og forelskelse erstattes med kjærlighet. Man er ikke nødvendigvis forelsket så lenge. Men kjærligheten må pleies og få masse omsorg.

Jeg kjemper med nebb å klør for å få forholdet vårt på fote igjen. Enn så lenge møtes jeg bare av kalde skuldre og en rygg i senga om kveldene. Så hvordan dette går vet jeg ikke. Er slitsomt. Har sagt at jeg vil reise bort med ham ei helg. Bare vi to. En fin plass, med god mat, kos og masse prat. Er for dumt å gi opp uten å prøve. Så kanskje gjør vi det...

Også tror jeg at man ikke bare kan jobbe med seg selv - man må jobbe sammen også...

Hilsen ei som er i samme båt!

Skrevet

Hei!

Personlig er jeg tilhenger av hverdagsspenning. Med det mener jeg at man gjør noe nytt med kjæresten sin i hverdagen eller helgen uten å reise bort. Vis interesse med hans hobby er min første tanke. Enten det er å se på fotball, trene eller basket. Så kan du overraske han med forskjellige ting, og da mener jeg ikke bare middag med levende lys, men gå å dusj og rop etter han fra soverommet. Når han kommer inn så ligger du i senga med sexy undertøy eller noe spesielt han tenner på. Kjempe bra at du har vært på nett og kikket på sexy ting dere kan bruke. Så kan dere gjøre aktiviteter som er helt nytt for dere. Enten det er svømming på en spa senter eller bilcross. Dette kommer an på hva typen din liker. Eller er det bare å flørte og slippe seg selv løs. Ellers er det bare å overraske han med piknik i stua eller på tur. Lag mat sammen.

Skriv en liste over aktiviteter dere kunne gjort sammen. Vær med venner og le og flørt MASSE. Ta vare på deg selv og pynt deg for din kjære. Veldig lett å ta på seg ”hjemme klærne” etter jobb og skole. Si ting og gjør ting som overrasker han.

Ønsker dere lykke til! Kjempe bra at dere forstsatt vil prøve. Tror det er mange som bare hadde valgt den lette løsningen og gått fra hverandre.

Skrevet
Hei hei!

Jeg er også i et forhold der begge er glade i hverandre og elsker hverandre, men så bare funker det ikke for tiden. Jeg har jobbet masse med meg selv i fht sjalusi og masing på sex, og han sier han har jobbet med seg selv også - uten at jeg helt vet med hva. Kanskje "Nå må jeg få lyst til å fortsette å være sammen med henne" "Nå må jeg vise henne at jeg er glad i henne" - men jeg har ikke sett noe særlig til det.

Vi er enige om at gnister forsvinner og forelskelse erstattes med kjærlighet. Man er ikke nødvendigvis forelsket så lenge. Men kjærligheten må pleies og få masse omsorg.

Jeg kjemper med nebb å klør for å få forholdet vårt på fote igjen. Enn så lenge møtes jeg bare av kalde skuldre og en rygg i senga om kveldene. Så hvordan dette går vet jeg ikke. Er slitsomt. Har sagt at jeg vil reise bort med ham ei helg. Bare vi to. En fin plass, med god mat, kos og masse prat. Er for dumt å gi opp uten å prøve. Så kanskje gjør vi det...

Også tror jeg at man ikke bare kan jobbe med seg selv - man må jobbe sammen også...

Hilsen ei som er i samme båt!

I ditt tilfelle høres det faktisk ut til at han har mistet følelsene for deg.

Møter du en kald rygg i senga, og han ikke er så interessert i sex, er det nok mer enn gnisten som er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...