Gå til innhold

PMS-bølge på KG?

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Ja.. jeg lurer rett og slett på om det er en PMS-bølge som skyller over KG for tiden jeg.. :roll:

Stadig dukker det opp innlegg som er så surmagede og negative at jeg får mest lyst til å ta en Ibux og finne varmeflaska. Men det ender opp med at jeg sitter her og ler for meg selv. :hoho:

Logger folk seg inn bare for å slippe ut dampen?

Leter de desperat etter tråder de kan laste sine negative vibber over på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du sier noe der, Lea..

Jeg må innrømme at jeg får ut en del damp her inne, for jeg skjuler de aller fleste følelser IRL, så for meg er det litt godt å få ut damp her. KG blir på en måte litt terapi så jeg faktisk får ut mine frustrasjoner på ett eller annet vis istedenfor å stenge alt inne i meg. Ikke like bra som hvis jeg hadde fått det ut IRL, men bedre enn å stenge absolutt alt inne i meg. Da ville nok vannkokeren eksplodert til slutt, og da er det ikke greit å være mine venner og bekjente tror jeg, hvis det skulle skje..

Men jeg går slettes ikke på leting etter innlegg hvor jeg kan få spy ut mest mulig eder og galle. Jeg bruker dagboka mi til sånt.

Jeg leter etter innlegg som engasjerer meg, slik at jeg faktisk kanskje kan få andre ting å tenke på, og rømme litt fra virkeligheten innimellom. Det er så utrolig godt...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er lykkelig forskånet for PMS heldigvis.

Noe som er bra for PMS er Yoga, jeg har yogamatte & bok og gjør øvelsene hjemme i min egen stue..... kjempedeilig.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. det var kanskje ikke deg jeg tenkte på Lillian.

Jeg klarer som regel å fylle dagboka mi med masse negative ytringer selv jeg. Men nå i det siste (sææærlig i dag/kveld) har det vært så mye Pre-mestruellt skit-prat at jeg har slitt ut lattermuskelen min.

Har heldigvis en Simbo-Plumbo-Sambo jeg kan øse alle mine frustrasjoner over på jeg. Men så får jeg jammen en dose tilbake når han er pre-mannstruell også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Veit ikke hva jeg skal skylde på jeg :( men pms er det vaffal ikke :ler:

Skal jeg gi deg en innføring i Yoga Kristian?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hva det kan være med Kristian da jeg :-? .

Det var nemlig slike som ham jeg tenkte på. Bare negative holdninger og syting :ler: !

Det er nok mannsen som er på vei skal du se!

Dette innlegget var sterkt ironisk, for dem som ikke ville, kunne eller måtte forstå det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga :roll: ække det sånn man kan brekke nakken av det a? :ler:

Sorry Lea, lover å skjerpe meg :Nikke: .... men den derre mansen greia høres så skummel ut at det er jammen ikke rart jeg er manisk depresiv om dagen nei :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget var sterkt ironisk' date=' for dem som ikke ville, kunne eller måtte forstå det...[/quote']

Forresten, bra du spesifiserte det assa... ellers ville alle pms damene ha kommet å kjeftet på lekekompisen min :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga er bare tull, Kristian!

Noe folk har funnet på for å gjøre seg interessante og hippe det. Og det endre som regel med at kroppen dems ser ut som en yoggegummi!

TOGA er tingen for deg skjønner du!

Og mannsen er ikke til å spøke med. Det er en kronisk sykdom som mannfolk får i 40-50-års alderen (ofte før den tid også). Symptomene er: Mercedes, en ny, ung dame og overdreven jogging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Yoga :roll: ække det sånn man kan brekke nakken av det a?

Bare hvis du er stiv som en stokk i alle ledd.

Først må vi varme godt opp. Når du har drevet med Yoga en stund blir du vannvittig myk i kroppen... jeg kan gå ned i begge spagatene uten engang å varme opp.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Yoga er bare tull, Kristian!

Noe folk har funnet på for å gjøre seg interessante og hippe det.

For noe piss#### Lea. Yoga er basert på eldgammel filosofi og øvelsene hjelper mot mange plager og sykdommer som feks. søvnløshet, ryggplager og stress.

Jeg har drevet med Yoga lenge før det ble "hipt" og Yoga gjør kroppen sterk og myk. Du lærer deg også å puste bedre slik at du slapper bedre av.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes og unge damer kan jeg vel alltids leve med Lea :sjarmor:

Det vill jo være et gedigent løft i forhold til dagens situasjon :ler: ... men all den løpingen høres slitsom ut assa :(

Først må vi varme godt opp. Når du har drevet med Yoga en stund blir du vannvittig myk i kroppen... jeg kan gå ned i begge spagatene uten engang å varme opp.

Vel Milla, hvor mange års tolmodighet har du a? :roll:

Er redd vi begge sitte på gamlehjemmet før denne kroppen kommer ned i spagaten assa :hoho:

Men, har hørt at søvn er bra for menn som står i fare for å bli spist av mannsen... og ikke minst skal det hjelpe på skjønnheten.... så da er det jammen meg på høyt tid at jeg finner dyna nå assa... for jeg trenger maaaaange timer om det skal være håp :ler:

God natt og sov godt lady's når den tiden kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få deg litt søvn du som kan, så utsetter du mannsen noen år.

Men for gods skyld... ikke sats på løping. Det krever motorikk og det er ikke noe å ha.

Hils "sprekken" da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Vel Milla' date=' hvor mange års tolmodighet har du a?[/quote']

Du ville hatt godt av å mykne opp litt- finnes ikke noe teitere enn å se folk i 20 års alderen som stønner og tar seg til korsryggen bare de skal ta opp noe fra gulvet (med mindre de er syke etc.)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville hatt godt av å mykne opp litt- finnes ikke noe teitere enn å se folk i 20 års alderen som stønner og tar seg til korsryggen bare de skal ta opp noe fra gulvet (med mindre de er syke etc.)

Milla

Kristian er 31, Milla... Slutt på 20årene for hans skyld. Så da er han vel unnskyldt da?

Jeg sukker og stønner. Men jeg er sjuk da. Sinnsjuk innimellom også. Det teller vel?

Forresten så bør du legge deg snart. Du trenger skjønnhetssøvnen din. Eller har du fått for mye av den kanskje? :ler:

Jeg trenger ingen, jeg. Det finnes ikke håp lell.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men kjære deg da Milla, Kristian er jo over den fæle 20-årsalderen han.

Og jeg tviler på at han har problemer med å bøye eller reise seg.

Folk med så godt humør har sjelden slike plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg liker å sitte opp litt sent hvis jeg ikke er trøtt. Min skjønnhetssøvn får jeg uansett.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det ligger faktisk noe i det Milla sier om Yoga. Den kan gjøre underverker om man gjør det rett.

Har en bok om det selv, men har aldri tatt meg tid å lært meg det. Det burde jeg kanskje ha gjort... Hadde vært gøy å lært seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er bare å ta boken fatt Caliente- skaff deg også en Yogamatte slik at du kan gjøre øvelsene riktig uten å skli og slå deg. Når du har lest litt kan du begynne med de enkle øvelsene og dette kan du gjøre hjemme hos deg selv.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...