nostalgia Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Noen som kan anbefale noen gode renseservietter? Jeg klarer aldri å ta meg nok sammen til å bruke skikkelige renseprodukter. Kjøper det titt og ofte, men "glemmer" det oftere og oftere ... Finnes det noen gode renseservietter som kan anbefales for en sløving som trenger lettvinte løsninger?
Lola83 Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Vaselin Intensive Care sine er bra. Kjøpes på Vita, Hm osv..
Gjest Gjest_miratira_* Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kan absolutt anbefale first price renseservitter.. De er både billige og veldig effektive! Jeg bruker ikke å kjøpe fist price varer, men akkuratt disse kjøper jeg! Har prøvd mange andre og, men de er ikke like gode og inneholder mye parfyme!
Amalie_85 Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kan ikke bruke First Price sine produkter. Også når det gjelder disse rense serviettene. Reagerer og blir veldig rødblussete, og det tar laaang tid før det går over.
Rosenrød Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg synes også first price sine blir for sterke, sammen med flere av de andre typene. Er bare de fra simple jeg liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå