Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Vi har mista en husnøkkel tilknyttet en blokk - altså en systemnøkkel som går til ytterdøra og til leilighetsdøra. Hvordan blir det å lage en ny kopi? Kan ikke tenke meg det er like fort gjort som å kopiere en "vanlig" husnøkkel?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg måtte få en skriftlig tillatelse fra borettslaget for å kunne få lagd systemnøkkel. De hadde en bestemt forretning som jeg måtte bestille i. Tror det tok et par uker før jeg fikk nøklene.
Krista83 Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Stemmer det, du må nok ha en tillatelse eller så må formann i borettslaget gå å få laget den til deg...
monja Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Det var meg som var trådstarter (glemte å logge inn). Tusen takk for svar. Heldigvis har vi funnet igjen nøkkelen igjen.
Pasha Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 og så må man gå til en godkjent låssmed. (heter gjerne noe som XXXX låsservice o.l) Er jo mange butikker som filer nøkler, med de fleste av disse har ikke tilatelse til å file slike nøkler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå